וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: ארה"ב רוצה מלחמה נגדנו כדי להגן על ישראל

דובר משרד החוץ האירני אמר כי ארצות הברית מעודדת מזימות שונות באזור כדי להביא למלחמה בין המדינות ובכך להגן על ישראל. מוקדם יותר הודיעה אירן כי תזרז את תכניתה הגרעינית

לאחר שהצהירה היום (רביעי) כי תגביר את קצב העשרת האורניום שלה ולאחר שדווח אתמול כי צוללות אירניות נכנסו למי הים האדום, אירן מאשימה את ישראל וארצות הברית כי הן מעוניינות לפתוח במלחמה נגדה.

בסוכנות הידיעות האירניות דווח, כי דובר משרד החוץ האירני, ראמין מהמנפרסט, אמר היום, כי ארצות הברית מבצעת מזימות רבות על מנת לעורר מלחמה ולהציג כל מדינה מלבד "המשטר הציוני" (ישראל) בתור זו שמסכנת את האזור. כמו כן, הדובר הסביר כי ארצות הברית מנסה לגרור בכוח את אירן לעימות צבאי על מנת להציל את בת בריתה, ישראל.

מהמנפרסט הוסיף וטען כי מדינות המערב, בהן ישראל וארצות הברית, מעוניינות לבלום את התפשטות ה"התעוררות האסלמית" למדינות בעלות בריתן, משום שזו מאיימת על האינטרסים שלהן באזור.

עוד על אירן:

אחמדיניג'ד מצהיר: "לא נפסיק להעשיר אורניום"
האו"ם: לפי מידע חדש, הגרעין האירני - צבאי

בתוך כך, האיחוד האירופי הביע היום דאגה מהודעתה של אירן כי תזרז את תוכניתה הגרעינית. מהאיחוד נמסר כי אירן מגבירה את ההפרות של החלטות מועצת הביטחון של האו"ם וכי ישנה דאגה רבה נוכח סירובה של אירן לשתף פעולה עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, האמורה לפקח על התוכנית הגרעינית במדינה. עוד נמסר בהצרה כי על אירן להשעות את העשרת האורניום באופן מידי וכי על ראש הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, יוקיה אמנו, להציג בפני הנהלת הסוכנות את השימושים הצבאיים האפשריים בתוכנית הגרעין האירנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully