דיווח: שני גופים מימנו נסיעה אחת של נתניהו לחו"ל

על פי ערוץ 10, מספר גופים שילמו על אותו כרטיס של בנימין נתניהו וייתכן כי העודף שנוצר נוצל למימון טיסת שרה נתניהו. עורך דינו של נתניהו: נתבע תביעת דיבה על דברי אי האמת

מערכת וואלה! חדשות

פרשת "ביבי טורס" ממשיכה לספק חשיפות. מתחקיר של רביב דרוקר שפורסם אמש (רביעי) בערוץ 10, עולה כי בשני מקרים שונים שילמו מספר גופים על אותו כרטיס טיסה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דרוקר אף רומז כי ייתכן שהעודף שנוצר נוצל למימון הטיסה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

על פי הדיווח בערוץ 10, אחד מהגופים מימן את טיסת ראש הממשלה והגוף השני שילם עבור רעייתו שרה וזאת למרות ששתי החשבוניות הוצאו על שמו של ראש הממשלה עצמו. בשתי נסיעות שונות התבקשו שני ארגונים שונים לשלם עבור אותו כרטיס טיסה של נתניהו. שלושה מתוך ארבעת הארגונים אישרו כי הם שילמו עבור כרטיס הטיסה ואף נקבו בסכום שנמצא בחשבונית, כאשר הארגון הרביעי סירב לחשוף את תשלומיו.

באחת מהנסיעות - בספטמבר 2006, כאשר טס נתניהו לארצות הברית בכדי להופיע בכנס של המרכז הרפואי אשדוד, הוא דיווח על האירוע לוועדת האתיקה וקיבל אישור לנסיעה ואכן הוצאה חשבונית אחת עבור המרכז הרפואי, על סך של 8,237 דולרים. אולם, בחשבונית אחרת שהוצאה על כרטיס טיסה באותו הסכום, זהות הגורם המשלם היה ארגון " HERITAGE", המקדם תכנים של זהות יהודית. על פי הדיווח , נתניהו לא קיבל אישור מוועדת האתיקה לקבל מימון מאותו ארגון עבוד הנסיעה.

טוב לדעת (תוכן מקודם)

צעד תקדימי: החברה שנותנת למבוטחיה מענק כספי

על-ידי WE SURE חברה לביטוח
לכתבה המלאה

"אין אפילו אפילו אגורה אחת של מימון כפול"

כזכור, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הואשם בפרשת "ראשונטורס" בכך שבין השנים 2002 ל-2006 הוא קיבל מימון כפול לנסיעותיו בחו"ל. בראיון שנערך לפני שבוע בחדשות 2 אמרה שרה נתניהו כי אין להשוות בין הפרשה הנוכחית לפרשת "ראשונטורס", מכיוון שבמקרה זה אין מימון כפול של כרטיסי טיסה. "לא הייתה שום עבירה על החוק, לא היה שקל אחד כפול או חשבונית אחת כפולה. לא היה דבר על חשבון המסים או על חשבון כספי המדינה", אמרה אז שרה נתניהו.

עורך הדין דוד שימרון הגיב בשמו של נתניהו ומסר כי "ראש הממשלה פעל על פי החוק בכל נסיעותיו. אין אפילו אגורה אחת של מימון כפול. מספר גופים התחלקו בהוצאות נסיעתם של ראש הממשלה ורעייתו. מדובר בכתבה שאינה אמת, חסרת כל בסיס, במטרה להכפיש ולפגוע בראש הממשלה. אחרת קשה להבין מדוע הערוץ מתעקש, זאת הפעם השניה, לשדר כתבה שאינה אמת. משפחת נתניהו תגיש תביעת דיבה, הן על דברי אי האמת ששודרו בכתבה הראשונה, והן על דברי אי האמת והדיבה ששודרו הערב".

גם במפלגת "הליכוד" תקפו את התחקיר של רביב דרוקר וטענו כי "ערוץ 10 הטעה את צופיו בנוגע לחשבונית שהקרין על המסך: רביב דרוקר ביקש להרשים את קוראיו בנוגע לאחת הנסיעות של נתניהו והציג על המסך חשבונית של משרד הנסיעות איילה טורס על סך 8,237 דולר בגין טיסה לניו-יורק, עבור המרכז הרפואי באשדוד. בדיקה מדוקדקת יותר העלתה כי ערוץ 10 הקרין לצופים חשבונית עליה כתוב במפורש "מבוטלת" ( CANCELLED). מילה זו מופיע באופן מודגש על גבי החשבונית אך הוסתרה על ידי ערוץ 10. כלומר, תוכנית "המקור" של ערוץ 10 בחרה שלא לומר את האמת לצופים, ובלבד שניתן יהיה להכפיש את ראש הממשלה".

(עדכון ראשון: 20:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully