וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו משיבה אש: "יש אינטרס להפיל את בעלי"

רעיית ראש הממשלה התייחסה בראיון לערוץ 2 לטענות שהופנו כלפיה וכלפי בעלה בפרשת "ביבי טורס". "אלו סטנדרטים שנהוגים בכל העולם, לא הייתה שום עבירה על החוק. זו חגיגה של צביעות"

יום לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו טען כי נערך נגדו "מסע הכפשה", התייחסה אמש (חמישי) גם רעייתו שרה לפרשת מימון הנסיעות לחו"ל. דבריה של רעיית ראש הממשלה נאמרו על רקע הודעת מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, לפיה בכוונתו לפתוח בחקירת הנושא.

"החלטתי לדבר כי אני מרגישה שאין כבר כוח לעוד מתקפה נוספת", אמרה נתניהו בראיון שהעניקה לחדשות ערוץ 2. "שוב אני עומדת בפני הציבור כמטרה, שוב פוגעים בראש הממשלה דרכי. זאת רכילות מרושעת, שהופכת למעין טקס קבוע, של צביעות והתחסדות, ודי, די כבר. צריך להפסיק את זה!"

"לא הייתה שום עבירה על החוק, לא היה שקל אחד כפול או חשבונית אחת כפולה. לא היה דבר על חשבון המסים או על חשבון כספי המדינה", אמרה נתניהו. "צריך להבין, אנחנו לא נוסעים לחתונות או בר מצוות שיש כאלה שאולי נוסעים לאירועים כאלה. בעלי הוא אדם המבוקש ביותר כנציג מדינת ישראל להסברה, מזמינים אותו כדי לעבוד עבור המדינה. אין נסיעה אחת שהיא בשביל עצמו".

נתניהו טענה עוד כי צריך לחקור את כל הפוליטיקאים בישראל על נסיעותיהם, מאחר שמדובר בנוהג מקובל ומותר, וכי כל נסיעותיה היו על פי הנהלים. כמו כן טענה כי לא מדובר בנהנתנות או בבעיה אתית כלשהי, מפני שכל הפרסומים על תנאים מיוחדים הם שקריים. "אלו סטנדרטים שנהוגים בכל העולם. אנחנו נוסעים עבור גופים שעושים דברים למען מדינת ישראל, וגופים ממומנים על ידי אנשים עשירים שתורמים לגופים האלה".

לא מפחדת מחקירה

בהתייחסה להחלטת מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, אמרה נתניהו כי היא לא מפחדת מחקירה, אולם הדגישה כי "אני לא מוכנה שתהיה שום החרגה ותחושה של קליעה למטרה. אנחנו לא שונים מכולם, הכל נעשה מבחינה חוקית ואם בודקים שיבדקו את כולם. יש כאן חגיגה של צביעות על מנת לפגוע בראש הממשלה".

נתניהו הוסיפה כי היא חשה שישנה תחושה של רדיפה מצד התקשורת. "בעיתון הזה ובערוץ הזה רצו שיראו משהו מסוים. יש דברים שהם לא רוצים שהאזרח יראה אז הוא לא רואה, ומבחינתו זה לא קיים. יש אנשים שלא רוצים שבעלי יהיה ראש הממשלה, זה אינטרסים ברורים ולא רק של שמאל או ימין אלא גם של כסף וכוח, אינטרסים כלכליים. יש אנשים שיושבים ובמשך שנים רק מבקשים 'תביאו לי חומר על הזוג נתניהו'. יש אינטרס להפיל אותו".

נתניהו גם התייחסה לטענות לפיה היא בעלת ההשפעה האמיתית בקבלת ההחלטות של ראש הממשלה. "הבנתי שכל בעל תפקיד בעצם קיבל אותו ממני וכל אחד שלא קיבל כנראה שאני מנעתי אותו. מה אפשר להגיד על זה? זה פשוט הזוי לגמרי".

העיתונאי רביב דרוקר מערוץ 10, שחשף את הפרשה, אמר בתגובה לראיון של שרה נתניהו, כי "אני אכן מחפש אנשים שיעזו לספר בפומבי את מה שאני שומע בחדרי חדרים - שגברת נתניהו פוגעת קשת בתפקוד לשכת ראש הממשלה ומר נתניהו. היו ימים שנתניהו החמיא לי על תחקיריי בעניינו של אריאל שרון וההתנתקות. ימים אלו מסתבר, חלפו".

(עדכון ראשון: 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully