וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבורה מטוסון: כך חטפתי את המחסנית מהמתנקש

פטרישיה מייש, בת 61, בסך הכל עמדה בתור להצטלם עם חברת הקונגרס האהובה עליה, כשהכדורים החלו לעוף. מול המצלמות, שחזרה את אותם רגעים. השריף פרגן: "ממעשי הגבורה המרשימים שראיתי"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: דורון שטיין)

"הצלחתי לקום. מישהו צעק, 'קחו את הנשק'. אז קפצתי, ומצאתי את עצמי גוחנת לעברו. הנשק היה בידו הימנית, והוא היה מוצמד עם צדו הימני למדרכה. לא הצלחתי להגיע לנשק, אבל אני... הוא משך מחסנית מכיס מכנסיו עם ידו השמאלית, והצלחתי לתפוס את המחסנית. מישהו אמר, כשהוא הוציא אותוה, 'קחו את המחסנית'. אז תפסתי אותה, והצלחתי לשמור עליה".

מאחורי המונולוג הקרבי הזה עומדת פטרישיה מייש, תושבת אריזונה בת 61, שבסך הכל עמדה בשבת האחרונה בתור כדי להצטלם עם חברת הקונגרס האהובה עליה, גבריאל גיפורדס - ומצאה עצמה בלב תקרית האש הקטלנית שגבתה את חייהם של שישה, והותירה את גיפורדס במצב אנוש עם כדור בראשה.

דקות לפני כן, כשהחל המתנקש המעורער ג'ארד לאפנר לרסס לכל עבר מנשקו האוטומטי, ניצבה מייש בפני דילמה - לברוח מהמקום, או להישכב על הרצפה. היא בחרה באפשרות השנייה, ובינתיים זינקו לעברו שניים מהנוכחים, רוג'ר זלצברגר וביל באדג'ר, ונאבקו עמו. בנקודה זו נכנסה מייש לפעולה.

ששת ההרוגים באירוע הירי באריזונה, שבו נפצעה חברת בית הנבחרים גבריאל גיפורדס. מימין למעלה בכיוון השעון: השופט ג'ון רול, גייב צימרמן, דורווין סטודארד, פיליס שנק, כריסטינה טיילור גרין בת ה-9, דורותי מוריס. AP
ששת ההרוגים, מימין למעלה בכיוון השעון: השופט ג'ון רול, גייב צימרמן, דורווין סטודארד, פיליס שנק, כריסטינה טיילור גרין בת ה-9 ודורותי מוריס/AP

הגברת החביבה כבר הוכתרה בארצות הברית לגיבורה, והיא מבוקשת לראיונות על ידי כל אמצעי התקשורת. השריף של מחוז פימה באריזונה, קלרנס דפניק, הצהיר כי "מדובר באחד ממעשי הגבורה המרשימים שראיתי אי פעם. האשה הזו סתם עמדה בתור כשהתחיל הבלגן, ומאיזו סיבה שלא תהיה, היא החליטה שצריך לעשות משהו. היא כנראה הצילה הרבה הרבה חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully