וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "היורה מאריזונה השתייך לארגון אנטישמי"

"פוקס ניוז" דיווחה כי החשוד במסע הירי באריזונה, בו נפצעה אנוש חברת הקונגרס גבריאל גיפורדס, השתייך לקבוצה אנטישמית. מצבה השתפר מעט, והיא מסוגלת לתקשר ולבצע פעולות פשוטות

האם ג'ראד לאפנר, החשוד בירי באריזונה שהוביל למותם של שישה בני אדם ולפציעתה באורח אנוש של חברת הקונגרס גבריאל גיפורדס, היה חבר בקבוצה אנטישמית? רשת "פוקס ניוז" האמריקאית דיווחה הערב (ראשון), כי ממסמך מסווג של המשרד לביטחון לאומי שהגיע לידיה עולה כי לאפנר היה ככל הנראה מקושר לקבוצה אנטישמית שדוגלת בעיקרון עליונות הגזע.

על פי המסמך, הקבוצה שנקראה "רנסנס אמריקאי", הוגדרה כ"אנטי-ממשלתית, נגד הגירה, נגד ממשלת הכיבוש הישראלית ואנטישמית". על פי הדיווח, המידע על שייכותו לקבוצה התקבל לאחר חיפוש בדירתו ובחפציו האישיים. מנהיג הקבוצה אמר ל"פוקס ניוז", כי לפי מיטב זיכרונו לאפנר מעולם לא הצטרף כחבר רשמי לקבוצה ולא נכח באירועים שקיימה.

כמו כן, רשת הטלוויזיה CBS דיווחה כי לאפנר איים בעבר על חברת הקונגרס גיפורדס. על פי הדיווח, בשנת 2007, הציג לאפנר לחברת הקונגרס שאלה במהלך כנס בוחרים. היא ענתה לו, אך הוא לא היה מרוצה מהתשובה והביע את אי שביעות רצונו. לטענת החוקרים, בשלב זה החל לעקוב אחר פעולותיה.

בתוך כך, חל שיפור במצבה של חברת הקונגרס האמריקאית. רופאיה מסרו, כי היא מסוגלת לתקשר ולבצע פעולות פשוטות, והוסיפו כי הם שומרים על "אופטימיות זהירה". גיפורדס נורתה בראשה מטווח אפס ונפצעה באורח אנוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully