וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שבת 27.06.2026 / י״ב תמוז התשפ"ו

18:17

תחנה גרעינית בהונגריה הקטינה את התפוקה שלה - עקב גל החום

תחנת הכוח הגרעינית פאקס בהונגריה הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי היא קיצצה את תפוקת אחד מארבעת הכורים שלה עקב טמפרטורת מים גבוהה בנהר הדנובה על רקע גל החום. מדידה שנעשתה בבוקר הראתה שטמפרטורת מי הקירור במורד הזרם מהתחנה עומדת על 29.7 מעלות צלזיוס, ועולה על סף ההתערבות של 29.5 מעלות צלזיוס.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully