וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שבת 27.06.2026 / י״ב תמוז התשפ"ו

11:33

ראש מועצה אזורית מטה אשר לאחר חתימת ההסכם עם לבנון: "איום התקיפה עדיין כאן"

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, אמר הבוקר (שבת) כי לצד התקווה להסדר מדיני, זו מחובתו להישאר עם רגליים על הקרקע, ומאחר ותושבי האזור למודי ניסיון בכל הקשור לקו הגבול לאורך שנים, גם להטיל ספק.

"השארת צה"ל בקו הביטחון היא קריטית, אך כל עוד חיזבאללה בשטח ואין כוח רב-לאומי חזק משלל מדינות, שיאכוף את הפירוז - אזי איום התקיפה עדיין כאן. אנחנו לא מבטלים פתח לשלום והלוואי ויהיה כזה, אבל המבחן של ההסכם הזה לא יהיה על הנייר בוושינגטון, אלא במבחן התוצאה ובביטחון הממשי של תושבי קו העימות", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully