סגן הנשיא האמריקני, ג'יי די ואנס, הדגיש היום (שבת) כי אינו מתרגש מאיומי התגובה של משמרות המהפכה, לאור התקיפות של צבא ארה"ב בדרום איראן - כאשר צייץ בחשבון X: "טהרן חתמה על הסכם הפסקת אש, ואנחנו עמדנו בכל התחייבויותינו. אם יש להם חילוקי דעות לגבי אופן יישום מזכר ההבנות, הם יכולים פשוט להרים טלפון - אבל אלימות תיענה באלימות".
