בכיר במחלקת המדינה האמריקנית מסר היום (שישי) כי ישראל ולבנון שבו היום לשולחן המשא ומתן, במטרה להמשיך במאמצים להשגת הסכם. לדבריו, "שתי המדינות מנהלות משא ומתן כמדינות ריבוניות, במטרה להגיע לשלום ולביטחון ברי קיימא". עוד הוסיף: "המטרה המשותפת שלנו היא לשים סוף אחת ולתמיד למעגל האלימות".
