וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שישי 26.06.2026 / י״א תמוז התשפ"ו

18:11

ארה"ב: ישראל ולבנון חזרו לשולחן המו"מ - "המטרה היא לשים סוף למעגל האלימות"

בכיר במחלקת המדינה האמריקנית מסר היום (שישי) כי ישראל ולבנון שבו היום לשולחן המשא ומתן, במטרה להמשיך במאמצים להשגת הסכם. לדבריו, "שתי המדינות מנהלות משא ומתן כמדינות ריבוניות, במטרה להגיע לשלום ולביטחון ברי קיימא". עוד הוסיף: "המטרה המשותפת שלנו היא לשים סוף אחת ולתמיד למעגל האלימות".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully