וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום חמישי 25.06.2026 / י תמוז התשפ"ו

10:57

לאחר התבטאויותיו של בן גביר: מאות צעירים הגיעו להפגנה נגד הריסת בתים ביישובים הבדואים

מאות אנשים מהמגזר הבדואי הגיעו היום (חמישי) להפגנה מול משרדי הרשות להסדרת ההתיישבות הבדואית בבאר שבע, במחאה נגד הריסות הבתים ביישובים הבדואים.

ראש העיר רהט, טלאל אל-קרינאווי, אמר: "אנחנו רוצים לחיות בשלום, אנחנו רוצים שיתוף פעולה". אך הדגיש: "ההתנהלות הזאת לא מקובלת עלינו, אנחנו מגנים אותה בתוקף. להתגאות בזה שאתה שר הורס? למי אתה הורס - לאזרחי המדינה".

עוד הוסיף ראש העיר: "אנחנו רוצים דו קיום, אבל השלב הבא שלנו להקים עיר אוהלים בכניסה לבאר שבע, בכניסה לאופקים, בכניסה לדימונה".

ההפגנה נערכה ברקע להתטאויותיו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אתמול. השר התבטא בנושא ההפגנה ואמר כי ימשיך להרוס "עוד ועוד ועוד" בתים שנבנו באופן בלתי חוקי בנגב.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully