שר התקשורת יועז הנדל פנה הערב (שני) ללשכת הפרסום הממשלתית, בדרישה לחשוף את נתוני ההשקעה הממשלתית בפרסום בגוגל ופייסבוק. זאת לאור הקשיים של גופי התקשרות בישראל בשנים האחרונות, ולאור ירידה בהיקף הפרסום הישראלי בייחוד בתקופת הקורונה.
שר התקשורת יועז הנדל פנה הערב (שני) ללשכת הפרסום הממשלתית, בדרישה לחשוף את נתוני ההשקעה הממשלתית בפרסום בגוגל ופייסבוק. זאת לאור הקשיים של גופי התקשרות בישראל בשנים האחרונות, ולאור ירידה בהיקף הפרסום הישראלי בייחוד בתקופת הקורונה.