בעקבות פרסום ניצול תקציב הקשר לבוחר של חברי כנסת, אמר היום (חמישי) ח"כ אילן גילאון (מרצ) כי "פרסום "עיוור" שאינו מפרט מה היו ההוצאות ואם היו קשורות לקשר לבוחר או למטרות אחרות מטעה ומגמתי. לדבריו, "השאלה היחידה שיש לשאול היא איזה שימוש נעשה בכספים והאם הם נוצלו לקניית גלידה או לניהול לשכה מחוץ לכנסת כפי שנעשה במקרה שלי, וכן כמה נגיש היה חבר הכנסת לציבור ובכמה פניות טיפל". עוד אמר גילאון: "אני מעולם לא עשיתי שימוש אחר בתקציב ואפילו לא לקניית כוס קפה".