וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מרכול הבטיח מצרכים חינם לקונים בעירום

הסופרמרקט על גבול גרמניה-דנמרק הבטיח ש-100 הקונים העירומים הראשונים יוכלו למלא עגלה במוצרים עד שווי של 270 אירו. לא פחות מ-250 הגיעו - והסתערו על מדפי האלכוהול

צילום מסך

(צילום: סרטון חובבים שעלה ליוטיוב; עריכה: יאיר דניאל)

הסקנדינבים, כך על פי הסטיגמה לפחות, לא צריכים יותר מדי תירוצים כדי להתפשט. אבל גם בחברה בה שיזוף טופלס הוא כמעט במיינסטרים - התמונות המובאות כאן הן יוצאות דופן: מאות בני אדם עורכים קניות בסופרמרקט, בעירום מלא (למעוניינים - גרסה לא מצונזרת ביוטיוב).

האירוע התרחש בסופרמרט בעיר סודרלוגון שבצפון גרמניה, על גבול דנמרק. המרכול ערך בשבוע שעבר אירוע פתיחה חגיגי, ולשם יחסי הציבור - הבטיח להעניק ל-100 הקונים הראשונים שיגיעו למקום בעירום מוצרים בחינם ככל שיצליחו למלא את עגלותיהם, עד שווי של 270 אירו. בפועל, הגיעו למקום ביום הפתיחה לא פחות מ-250 קונים עירומים כביום היוולדם - רובם אזרחי דנמרק - שרבים מהם אף המתינו בחוץ לרגע הפתיחה. עם פתיחת הדלתות, הם הסתערו על המדפים כדי להספיק להגיע לקופה בין 100 הראשונים. "לא האמנתי שיגיעו כל כך הרבה אנשים", הודה בעל המרכול, על פי דיווחי התקשורת המקומית.

היות שמחירי האלכוהול נמוכים משמעותית בגרמניה לעומת דנמרק, רבים מתושבי האזור הדנים נוהגים ממילא לערוך את קניית המשקאות שלהם מעבר לגבול - וכך היה גם הפעם: רוב הקונים העירומים מיהרו להסתער על מדפי האלכוהול.

עוד מפגני עירום:
צפו: התפשטה בשדה התעופה כי לא נתנו לה לעשן
מחאה בעירום: מאות רכבו בפרו נגד עוינות נהגים
מדי הנזיר החדשים: חי בעירום על אי בודד 20 שנה
צפו: ניסו לגנוב את הקלפי של פוטין בחזה חשוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully