וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן בתגובה ראשונה אחרי המעצר: "האמת תצא לאור"

שעות לאחר ששוחרר לביתו, הגיב יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לחשדות כלפיו: "שמח לבשר לכם שחזרתי, אני חזק ונחוש יותר מתמיד". הוא ישהה במעצר בית עד 22 ביוני

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, אתר "ישראל היום"; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו ביצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד, מגיב לפרשת השחיתות)

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, שוחרר הבוקר (שישי) למעצר בית עד ל-22 ביוני על ידי בית משפט השלום בפתח תקווה, לאחר ששהה במעצר בחשד לעבירות שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים. בתגובה ראשונה מאז התפוצצה הפרשת, כתב חסן בפייסבוק: "אני שמח לבשר לכם שחזרתי. יש רק אמת אחת ובעזרת השם היא תצא לאור". בתחילת השבוע הוצא לחסן צו הרחקה מהנמל ל-90 יום.

אלון חסן. פייסבוק, צילום מסך
"שמח לבשר שחזרתי". דף הפייסבוק של חסן/צילום מסך, פייסבוק

חסן, שטען בבית המשפט בעת דיון בהארכת מעצרו בפעם השנייה כי מדובר בהתנכלות כלפיו, ציין כי "החוויה לא הייתה פשוטה, אך צפויה". הוא הוסיף את תודתו לסובבים אותו על הליווי הצמוד והדאגה לשלומו. "אנחנו אנשים חזקים ומאמינים. תודה רבה לכם על הדאגה, התמיכה והאהבה. אני אוהב אתכם וחזק ונחוש יותר מתמיד", כתב.

המשטרה חושדת כי כחלק מהשחיתות שפשתה בנמל, שלשלו לכיסם חסן ומקורביו כ-17 מיליון שקלים. "ייתכן שהסכום גדול עוד יותר, ועתה אנו מתחקים אחר תנועת הכספים", אמרו בשבוע שעבר במשטרה. לפי הטענות, בחלק מהסכום השתמש חסן, שידוע ברמת החיים הגבוהה שלו. "שמנו יד על חשבונות בנק, על רכבי יוקרה שהיו בבעלותו ואנחנו גם מתכוונים לבקש לחלט את יתר רכושו – הווילה המפוארת עם בריכת השחייה ונכסים נוספים שבבעלותו. מרבית הכסף בשחיתות הזאת זרם לחשבונותיו של חסן, אבל לא רק הוא נהנה מכספי השחיתות", אמרו גורמים במשטרה.

עוד על פרשת השחיתות בנמל:
"אמרו לנו שרק דרך מקורבי חסן נקבל שירות מהנמל"
מעצרו של חסן הוארך: "רצו להוציא אותי מהמשחק"
"מנהיג שמושך אש": כל השערוריות של אלון חסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully