וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "אולמרט טרם קיבל החלטה אם להתמודד"

מקורבו של ראש הממשלה לשעבר אישר כי הוא מנהל עמו מגעים בנוגע להצטרפות למפלגתו, אך סיפר כי זה עדיין לא קיבל החלטה. "הוא לא היחיד שיכול לגבש סביבו הסכמה"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

אחד ממייסדי מפלגת קדימה, חיים רמון, אשר הכריז לאחרונה על כוונתו להקים מפלגה חדשה, התייחס הבוקר (רביעי) לבחירות הקרבות ואמר כי הוא סבור שניתן יהיה בימים הקרובים לגבש את האלטרנטיבה לממשלת נתניהו ולהחליף אותו בבחירות הבאות. בראיון לגלי צה"ל, הוא התייחס לאפשרות שמקורבו - ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, יתמודד, וציין כי הוא נמצא עמו במגעים, אולם "הוא לא קיבל את ההחלטות שלו, ואנחנו צריכים להמתין בסבלנות".

"אם רוצים לברר אתו אז צריך לדבר אתו", אמר רמון. "אני לא בטוח שהוא היחיד שיכול לגבש סביבו הסכמה. מי שיוכל לנצח את נתניהו הכי טוב - הוא יעמוד בראש. לכולם יש כישורים טובים יותר ממנו בלעמוד בראשות ממשלת ישראל".

אהוד אולמרט וחיים רמון. רויטרס
לא התקבלה החלטה. רמון ואולמרט/רויטרס

הוא ציין כי יו"ר קדימה, שאול מופז, הוא איש ראוי, אך פסל את עצמו מלהיות אלטרנטיבה מרגע שהצטרף לנתניהו. "כרגע הוא לא מצטייר כאלטרנטיבה שיכולה לנצח את נתניהו", הסביר. רמון הבהיר כי הכוונה היא להחליף את נתניהו, לא להצטרף אליו. "אנחנו לא נעשה את הטעות שעשה שאול מופז, שחשב שהוא יכול להשפיע גם בקואליציה של נתניהו". הוא עוד הוסיף כי אינו סבור שיו"ר קדימה לשעבר, ציפי לבני, יכולה לעמוד בראשות מפלגה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ישי על דרעי: "אכבד כל החלטה של הרב"

ניצב בדימוס משה מזרחי שעמד בעבר בראש אגף החקירות של המשטרה וירוץ ברשימת העבודה לכנסת הבאה, התייחס אף הוא לשמועות אודות חזרתו של אולמרט לפוליטיקה, ואמר: "רק פוליטיקה בשפל יכולה למחזר עבריינים מורשעים ומסובכים בהליכים משפטיים כאולמרט, ולהמציא אותו מחדש כפוטנציאל להתמודדות. אני לא מאמין שאישים פוליטים שרוצים להביא לכאן פוליטיקה אחרת ומתהדרים בניקיון כפיים יחברו לעבריין מורשע. הגיע הזמן שהציבור יוקיע ויקיא מתוכו גם את מי שבפוליטיקה מנסים להישען עליו, ולהדיר אותו מהחיים הציבוריים".

מפלגה נוספת בה עולות שאלות בנוגע למי שיעמוד בראשה בבחירות הבאות היא ש"ס. יו"ר המפלגה, אלי ישי, התייחס הבוקר בראיון לגלי צה"ל לאפשרות שהמועמד העיקרי להחליפו, אריה דרעי, ישוב לשורות המפלגה, ואמר כי ישמח על שובו. "דעתו של הרב ברורה מאוד ואם אריה דרעי ירצה להצטרף לתנועה הוא יוכל לבוא לרב, הרב יכריע באיזה דרך הוא ישתלב", ציין ישי. "אני לא מנהל משא ומתן עם רבנים. אני אכבד כל החלטה של הרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully