וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פיצוץ מסתורי באירן: 7 נהרגו במפעל פלדה

טרם נמסר מה גרם לפיצוץ אמש במפעל הפרטי בעיר יזד, בו נפצעו 12 בני אדם נוספים. מושל המחוז מסר כי נפתחה חקירה לבירור התקרית. לדבריו, בין ההרוגים היו "אזרחים זרים השוהים במחוז"

עוד פיצוץ מסתורי באירן: סוכנות הידיעות האירנית הממלכתית IRNA אישרה הבוקר (שני) כי פיצוץ אירע אמש במפעל פלדה בעיר י?זד שבמרכז המדינה, וכתוצאה ממנו נהרגו שבעה בני אדם ונפצעו עוד 12.

לפי הדיווחים, הפיצוץ אירע במפעל "גדיר" הנמצא בבעלות פרטית. מושל יזד, עזיזוללה סייפי, מסר לסוכנות כי הפיצוץ אירע בשעה 19:15 אמש, והוסיף כי כמה מההרוגים הם "אזרחים זרים השוהים במחוז". לדבריו, נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. לא נמסרו בשלב זה כל פרטים נוספים.

(צפו בזירת הפיצוץ; צילום - יוטיוב, הטלוויזיה האירנית)

בחודש האחרון אירעו שני פיצוצים מסתוריים באירן, האחד בכפר בידג'נה הסמוך לטהרן, והשני בעיר איספהן שבמרכז המדינה. בפיצוץ הראשון נפגע בסיס בו עסקו משמרות המהפכה האירניים בפיתוח טילים, ונהרגו 36 בני אדם, בהם מי שנחשב ל"אבי תוכנית הטילים" האירנית, הגנרל חסן טהרני מוקדם. מצילומי לוויין של המקום עלה כי הבסיס נחרב לחלוטין בפיצוץ. לא ברור בדיוק היכן אירע הפיצוץ השני, כשבוע לאחר מכן. לפי דיווח בעיתון הבריטי "טיימס", הוא פגע במתקן להמרת אורניום הפועל סמוך לאיספהן, ומהווה נדבך מרכזי בתוכנית הגרעין האירנית. עם זאת, בצילומי לוויין עדכניים לא נראה שהבסיס נפגע - אם כי כן אותרו שינויים בסביבותיו.

עוד על אירן:
חשש בישראל: נפילת המל"ט באירן תחשוף סודות ה-F-35
צילומי לווין: מתקן הגרעין באירן לא נפגע בפיצוץ
בעולם משתכנעים: "מלחמה חשאית" נגד אירן כבר החלה

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully