וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ סייר בניר עוז, אזרח הטיח בפניו: "מי שנמצא לידו צריך להתבייש"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 12:26

יו"ר המחנה הממלכתי סייר בקיבוץ לציון יום הזיכרון הממלכתי ל-7 באוקטובר. יפתח, חבר צוות השיקום, מתח ביקורת על התנהלות גנץ, הממשלה וחברי הכנסת: "אתם צריכים להיות אלה שדוחפים את העם". גנץ: "אני שם". יפתח: "אתה לא שם כי שום דבר לא קורה"

סיור לרגל יום הזיכרון הלאומי, קיבוץ ניר עוז, 27 באוקטובר 2024/אבי רוקח

חברי קיבוץ ניר עוז הזמינו חברי כנסת לסיור לציון יום הזיכרון הממלכתי ל-7 באוקטובר, בהם יו"ר המחנה ממלכתי בני גנץ, חבר הכנסת מתן כהנא ומתאם השבויים והנעדרים תת-אלוף (מיל') גל הירש.

במהלך הסיור, הטיח יפתח, חבר צוות השיקום, בגנץ כי "לא ייתכן שאחד כזה כמו ביבי, שיצר את כל הכאוס הזה עדיין יושב על כס ראש הממשלה. הדיקטטור. זה לא ראש הממשלה. אתם צריכים להיות אלה שדוחפים את העם. שהעם יידע לעמוד מסביב לכנסת, שלושה מיליון איש ולא לתת לאף אחד להיכנס ולצאת חודש ימים, ולהעיף את בן גביר וסמוטריץ'. זו מדינה יקרה".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ השיב לו: "אני שם". בתגובה השיב לו יפתח: "אתה לא שם כי שום דבר לא קורה. אז תתפטר ושכהנא יתפטר ושכולם יתפטרו ושיישאר לבד". בני גנץ השיב לו: "תקשיב, במדינה יש 4-3 מיליון כאלה ויש 4-3 מיליון כאלה. זה שאני אתפטר זה לא יפתור את הבעיה, ואני לא אהיה שם כדי לפתור את המאבק שאתה רוצה שאני אעשה. זה הכול". יפתח: "מי שנמצא לידו צריך להתבייש והעם צריך לדאוג שהם יתביישו".

בני גנץ, סיור לרגל יום הזיכרון הממלכתי, ניר עוז, 27 באוקטובר 2024. אבי רוקח
בני גנץ, סיור לרגל יום הזיכרון הממלכתי, ניר עוז, 27 באוקטובר 2024/אבי רוקח
בני גנץ, סיור לרגל יום הזיכרון הממלכתי, ניר עוז, 27 באוקטובר 2024. אבי רוקח
בני גנץ, סיור לרגל יום הזיכרון הממלכתי, ניר עוז, 27 באוקטובר 2024/אבי רוקח

בחודש יולי, פעילי מחאה הפגינו בפני שרת התחבורה, מירי רגב, כשהגיע לחנוך קטע חדש בכביש 232 שבעוטף עזה. המפגינים, בהם גם זמיר חיימי, דודו של טל חיימי שנחטף ונרצח, הגיעו למקום ישיבת העבודה של השרה באשכול, וצעקו לעברה "הפקרת אותנו. אל תתעלמי מאיתנו. באנו לומר לשרה שתעוף לנו מהעיניים ותפסיקי לשקר לנו, תחזירו את החטופים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully