וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב ביקרה בעוטף: "לא מבינה למה המפגינים מפריעים לנו לעשות את העבודה פה"

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 14:01

שרת התחבורה הגיעה לטקס חניכה בכביש 232 בעוטף עזה, וספגה קריאות ממפגינים שנכחו במקום. "הפקרת אותנו, תחזירו את החטופים עכשיו". רגב השיבה כי "אני מבינה את הכאב שלהם, אנחנו משקיעים פה הרבה". לדבריה, "אנחנו עושים הכול כדי להחזיר אותם בחיים"

רגב ביקרה בעוטף: "לא מבינה למה המפגינים מפריעים לנו לעשות את העבודה פה"/אבי רוקח

פעילי מחאה הפגינו היום (שני) בפני שרת התחבורה, מירי רגב, בעת חניכת קטע חדש בכביש 232 שבעוטף עזה. המפגינים, בהם גם זמיר חיימי, דודו של טל חיימי שנחטף ונרצח, הגיעו למקום ישיבת העבודה של השרה באשכול, וצעקו לעברה "הפקרת אותנו. אל תתעלמי מאיתנו. באנו לומר לשרה שתעוף לנו מהעיניים ותפסיקי לשקר לנו, תחזירו את החטופים עכשיו".

השרה רגב אמרה בטקס החניכה: "לגבי המפגינים, אני יכולה לקבל ולהבין את ההפגנות. גם אנחנו חשים את הכאב הזה. אני נפגשת עם משפחות החטופים ומשוחחת איתם, כל יום הוא נצח מבחינתי. ואנחנו באמת עושים הכול כדי להחזיר את החטופים בחיים כמה שיותר מהר הביתה".

הפגנה בזמן חנוכת קטע בכביש 232 במעמד שרת התחבורה מירי רגב, 15 ביולי 2024. אבי רוקח
הפגנה בזמן חנוכת קטע בכביש 232 במעמד שרת התחבורה מירי רגב, 15 ביולי 2024/אבי רוקח
חנוכת קטע בכביש 232 במעמד שרת התחבורה מירי רגב, 15 ביולי 2024. אבי רוקח
חנוכת קטע בכביש 232 במעמד שרת התחבורה מירי רגב, 15 ביולי 2024/אבי רוקח

לדבריה, "עד לפני כמה שבועות החסם העיקרי היה החמאס. כרגע אנחנו מנסים לראות איך אנחנו מתקדמים עם עסקה כדי להחזיר את החטופים הביתה. לפחות, הקטע ההומניטרי שמדברים עליו, הנשים, המבוגרים והחולים. באופן עקרוני אני לא בעד לדבר על שום עסקה בפני התקשורת. כל שיח על עסקה פוגע ביכולת שלנו להשיג אותה".

השרה רגב הביעה הזדהות עם הכאב שלהם, ועם זאת אמרה: "אני לא מבינה למה הם מפריעים לנו לעשות פה עבודה שקשורה בעוטף. אנחנו משקיעים פה הרבה כדי להרחיב את הכבישים ולאפשר תאורה. שמנו את התקציב על הכביש הזה לפני 7 באוקטובר - חצי מיליארד שקלים - תכנית החומש של נתיבי ישראל כדי לתת מענה בטיחותי. ודאי אחרי אירועי 7 באוקטובר זה נותן מענה ביטחוני כי על הכביש הזה היו המחבלים שאנסו ורצחו".

זמיר חיימי, דודו של טל חיימי בהפגנה בזמן חנוכת קטע בכביש 232 במעמד שרת התחבורה מירי רגב, 15 ביולי 2024. אבי רוקח
זמיר חיימי, דודו של טל חיימי בהפגנה בזמן חנוכת קטע בכביש 232 במעמד שרת התחבורה מירי רגב, 15 ביולי 2024/אבי רוקח

רגב המשיכה ואמרה כי "אני מצפה מאנשים שיש להם כאב - לתת לנו לעבוד כי יש לנו רצון משותף להחזיר את החטופים הביתה. ידעתי שתהיה פה הפגנה אבל זה לא מנע ממני להגיע. היה לי חשוב להגיע וזה לא משהו שיגרום לי לבטל. צר לי שהם לא עושים את ההפרדה. אני מבינה את הכאב שלהם. אני מבינה את הרצון שלהם להחזיר את החטופים כמה שיותר מהר הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully