וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו בירך את אביו ליום הולדתו: "אתה הצ'רצ'יל של ימינו"

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 4:28

לכבוד יום הולדתו ה-75 של ראש הממשלה, בנו יאיר בירך אותו ברשתות החברתיות. "הפכת למגן הציוויליזציה המערבית, אתה זה שמוביל את ישראל לניצחון היסטורי במלחמה שישנה את פני המזרח התיכון", כתב. "תזכר לעד בתור אחד מגדולי המנהיגים של העם היהודי בהיסטוריה"

יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי/UnXeptable

ראש הממשלה בנימין נתניהו חגג אמש (שני) את יום הולדתו ה-75, ובנו יאיר בירך אותו ברשתות החברתיות תוך שקרא לו "הצ'רצ'יל של ימינו".

"אבא היקר! תודה על כל מה שאתה עושה למען המדינה והעם שלנו! אתה הצ'רצ'יל של ימינו", כתב יאיר. "מול לחצים ואיומים בלתי אפשריים מבית ומבחוץ, אתה עומד איתן למען האינטרסים הקיומיים של עם ישראל. אתה הפכת למגן הציוויליזציה המערבית, מפני הטרור האסלמיסטי איראני שמנסה לחסל אותה, כאשר ישראל לבדה עומדת בדרכו כיום".

יאיר שב על דברי אימו שרה, וטען כי ניסיון פגיעת הכטב"ם בביתו בקיסריה היה בעקבות גדולתו המדינית. "כל שונאי ישראל בעולם ממקדים את הלחץ בך, כי הם יודעים שאתה זה שמוביל את ישראל לניצחון היסטורי במלחמה שישנה את פני המזרח התיכון! לכן איראן וחיזבאללה ניסו להתנקש בך ובאמא", טען יאיר. "למרות זאת אתה לא נרתע ולא מוותר. הקרבת את חייך למען שירות העם והמדינה שלנו. עברת דברים קשים מאוד בחייך, ובכל זאת לא וויתרת ואתה עומד איתן ונלחם למען המדינה שלנו.
אתה תזכר לעד בתור אחד מגדולי המנהיגים של העם היהודי בהיסטוריה!".

בנימין נתניהו יאיר נתניהו. אינסטגרם יאיר נתניהו, צילום מסך
"מוביל את ישראל לניצחון היסטורי במלחמה". התמונה המשותפת שפרסם יאיר עם אביו ברשתות החברתיות/צילום מסך, אינסטגרם יאיר נתניהו

בנו של ראש הממשלה הודה לאביו על תפקודו, המקצועי והאישי, וסיים בברכה לכל עם ישראל. "למרות כל זאת, אתה מוצא את הזמן להיות אבא דואג ואוהב", כתב. "תודה על כל מה שעשית למעני ולמען אבנר, מהיום שנולדנו ועד היום. מאחל לך ולכולנו ניצחון מוחלט על אויבנו, חזרת החטופים, שקט, שלום, רוגע ושגשוג למדינתנו היחידה! אוהב אותך וגאה בך עד אין קץ, יאיר".

יאיר נתניהו, בן 33, מתגורר במיאמי מאז אפריל 2023, ומאובטח על ידי השב"כ בעלות מוערכת של כ-2.5 מיליון שקלים בשנה, כך לפי פרסום בחדשות 12. יאיר נתניהו שהה במיאמי במהלך רוב חודשי המלחמה, אך הגיע בחשאי עם פמליית רה"מ במטוס "כנף ציון" בסיום ביקורו של אביו בארצות הברית בסוף יולי, ולאחר מכן שב למיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully