וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסום הפחד מסינוואר נשבר: מאות אזרחים מתפנים מגב'אליה

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 17:42

דובר צה"ל בערבית פרסם הודעה לפיה צה"ל מאפשר לתושבים להתפנות מהעיר בצפון הרצועה באופן בטוח. נעצרו כמה מחבלים באזור ועוכבו לחקירה - כשעל אחד מהם נתפס אמל"ח ועל מחבל נוסף מכתב המציין שרוצה למות כשהיד. בתוך כך, צוותי הקרב של אוגדה 162 ממשיכים להילחם באזור

איתור אמל"ח, פשיטה על מתחמי שיגור: פעילות חטיבה 7 בלב ג'באליה/דובר צה״ל

דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי מסר היום (שבת) כי בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ הלילה, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 460 בפיקוד אוגדה 162 פעלו למול מחבלים וטרור במרחב החלו להתפנות מאות אזרחים.במהלך הפעילות, צה"ל אפשר לאזרחים להתפנות באופן בטוח מהאזור, דרך נתיבים מסודרים. בתוך כך נמסר כי עד כה התפנו מאות אנשים.

צה"ל ושב"כ עצרו במרחב מספר מחבלים מארגוני הטרור שעוכבו לחקירה. על אחד המחבלים נמצאו מחסניות נשק ועל מחבל נוסף נמצא מכתב המציין כי ברצונו למות כשהיד. ביממה האחרונה הלחימה של אוגדה 162 בג'באליה נמשכת. כוחות צוותי הקרב של חטיבות 401, 460 וגבעתי הפועלים במרחב חיסלו עשרות מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה רבים.

עוד נמסר כי "לצד זאת, צה"ל באמצעות המתפ"ש נמצא בקשר רציף עם הקהילה הבינלאומית ומערכת הבריאות לשם שמירה על התפעול השוטף של מערכי החירום של בתי החולים באמצעות העברת ציוד רפואי ותספוקת דלקים בכפוף למצב המבצעי לצד פינוי צוותים, חולים ומלווים בתיאום מת"ק עזה".

לאחר חיסול סינוואר שהותר לפרסום ביום חמישי, גורמים במערכת הביטחון מעריכים שמוחמד סינוואר יתמנה לרמטכ"ל חמאס וחליל אל חיה, סגנו של יחיא סינוואר, יקבל את האחריות המדינית. אחיו הקטן של הארכי מחבל נולד בשנת 1975 במחנה הפליטים בחאן יונס. טבולים בשנאה יוקדת לרעיון הציוני, האחים סינוואר השתלבו בפעילות החתרנית נגד ישראל. לשיא הגיעו השניים ב-7 באוקטובר במתקפה הנוראית על העורף הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully