וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירה אחריה בעל ותינוק בן 9 חודשים: ענבר שגב ויגדר נרצחה בפיגוע ביפו

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 11:01

פיגוע הירי ברכבת הקלה בשדרות ירושלים גבה את חייהם של שבעה בני אדם, בהם ענבר שנורתה כשנשאה את תינוקה על המנשא. "היא ממש הצילה אותו, הוא יצא בלי שריטה", סיפר בעלה לוואלה. "הייתה אישה מאוד אמיצה. אלה קלישאות אבל הבן אדם הכי טוב שהכרתי", הוסיף

תיעוד מזירת הפיגוע ביפו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הותרו לפרסום שמותיהן של שלוש מהנרצחות בפיגוע אמש (שלישי) ברכבת הקלה בשדרות ירושלים ביפו, ענבר שגב ויגדר, שחר גולדמן ורויטל ברונשטיין.

רויטל ברונשטיין, בת 24, תושבת בעיר בת-ים ובת יחידה לאמה ליאורה, נרצחה אמש בפיגוע האכזרי.
רויטל היתה סטודנטית מצטיינת לתואר שני במדעי המחשב, כבר בתיכון זכתה בפרסים יוקרתיים על עבודתה בתחומי המחשב והבינה המלאכותית, ובמקביל היתה גם ציירת קומיקס מחוננת.

"המחבלים הצליחו לפגוע בגופה של רויטל ופצעו את הלב של כולנו, אבל לא ישברו את הרוח שלנו", אמר ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, "בשם כולנו אני שולח חיבוק גדול לליאורה, ונמשיך לסייע וללוות אותה לכל אורך הדרך".

ענבר שגב ויגדר שנרצחה בפיגוע הירי ביפו, 2 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ענבר שגב ויגדר שנרצחה בפיגוע הירי ביפו, 2 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ענבר שגב ויגדר נרצחה אתמול בפיגוע הירי שאירע בשדרות ירושלים ביפו סמוך לרכבת הקלה. ענבר הותירה אחריה בעל, ואת בנה ארי בן תשעה חודשים.

יערי, בעלה של ענבר, סיפר לוואלה: "הכרנו לפני ארבע שנים. התחתנו במרץ 2023. יש לנו ילד בן תשעה חודשים שהיה איתה באירוע והיא ממש הצילה אותו. הוא היה עליה על המנשא וכיסה לה את כל פלג הגוף העליון. הוא יצא בלי שריטה. כנראה שהגנה עליו. היא הייתה עם הכלבה וירו גם בה. אהבנו מאוד. היא הייתה פשוט אור לכל מי שהכיר אותה. כולם ידעו שיש לה טוב לב מוגזם. היא הייתה מאמנת כושר, דבר שנתן לה אושר בחיים זה לראות אנשים משפרים את החיים שלהם".

עוד הוסיף יערי כי "היא הייתה בדרך הביתה מהווטרינר עם הכלבה. כשהדלתות נפתחו והיא רצתה לרדת ירו בה. הייתי בהרמת כוסית בעבודה ושמעתי שיש פיגוע ביפו. טסתי עם האופניים ליפו וחיפשתי אותה. ראיתי את הכלבה שלנו מלאה דם ולא מצאתי אותם. בבית חולים מצאתי את ארי ולא את ענבר".

יערי המשיך לתאר את ענבר ואמר: "הייתה אישה מאוד אמיצה שלקחה את ארי איתה לבית חולים. אלה קלישאות, אבל ענבר הייתה הבן אדם הכי טוב שהכרתי. טוב מוגזם. היא לא הייתה מסכימה אפילו לדבר לשון הרע על אנשים אחרים. תמיד חשבה על האחר ומלאת אהבה. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות".

מודעת אבל על הירצחה של ענבר שגב ויגדר בפיגוע הירי ביפו, 2 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מודעת אבל על הירצחה של ענבר שגב ויגדר בפיגוע הירי ביפו, 2 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש, ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, פרסם פוסט ברשת החברתית פייסבוק, והודיע על הירצחה של שחר גולדמן, תושבת העיר. "לא ככה רצינו לסגור את השנה: בצער רב קיבלתי את הידיעה על הירצחה של שחר גולדמן הי"ד, תושבת העיר לוד בת 30, שנרצחה הלילה בדם קר בפיגוע האכזרי בשד' ירושלים ביפו על ידי מחבלים שפלים וארורים", כתב רביבו.

"שחר ז"ל, שהתחתנה רק לפני קצת למעלה משנה, הייתה רקדנית בינלאומית מצטיינת והותירה אחריה את בעלה תאי, אחיותיה אסתאר, דיקלה, מירב וההורים אברהם ורות גולדמן שייבדלו לחיים. את רות הכרנו כסגנית מנהלת בית הספר ספיר בעיר. צוותי הרווחה של עיריית לוד מסייעים ותומכים במשפחה מרגע קבלת הבשורה המרה ואנו נעמוד לצדם בכל המצטרך. נעדכן על מועד הלווייתה אשר תתקיים עם הגעתה של האחות מירב מחו"ל. ברוך דיין האמת, יהי זכרה ברוך!", הוסיף.

רותי גולדמן, אימא של שחר גולדמן, סיפרה לוואלה: "דיברנו עשר דקות לפני הפיגוע, זה קו קבוע שהיא לקחה כדי להגיע הביתה מאחר שאין לה רכב, אנחנו יודעים על הרגעים האחרונים שלה שהיא לפחות לא סבלה, היא נהרגה במקום. אנחנו לא מעכלים והיא כבר חסרה לנו. כשמתחילים לחשוב לעומק מה שאנחנו עוברים אנחנו מבינים כמה זה קשה מאוד, היא התחתנה ביולי שנה שעברה, לא מאמינים שזה מה שקרה".

שבעה בני אדם נרצחו אתמול בפיגוע ירי בשדרות ירושלים ביפו מירי של ששני מחבלים פלסטינים שפתחו באש בשתי זירות לעבר עוברי אורח בסמוך לרכבת הקלה. לצד ההרוגים, נפגעו עוד 16 בני אדם מהירי, שבוצע מטווח קצר, בהם חמישה במצב קשה וילד במצב קל שפונו לבתי החולים איכילוב וולפסון. המחבלים נוטרלו על ידי כוחות הביטחון שהיו בקרבת מקום. דובר צה"ל התיר הבוקר לפרסום כי חיילת נפצעה קשה בפיגוע הטרור ביפו, פונתה לקבלת טיפול רפואי ומשפחתה עודכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully