וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע עם שברים לבית החולים: זוג הורים נעצרו בחשד שפגעו בבנם התינוק

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 10:52

בן חודש וחצי הגיע לבית החולים כשהוא סובל משברים וחבלות בגופו. הוריו, תושבי קדימה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בחשד לפגיעה בבנם. מצבו של התינוק הוגדר קשה

תינוק בן שנה אותר בתוך כלוב בדירה בחיפה/יואב איתיאל, דוברות עיריית חיפה

חקירה נפתחה כנגד זוג הורים, תושבי קדימה, בחשד שפגעו בבנם הפעוט, זאת אחרי קבלת דיווח מהמרכז הרפואי "שניידר", בדבר תינוק בן כחודש וחצי שהגיע לבית החולים כשהוא סובל משברים וחבלות במקומות שונים בגופו. על פי גורמי רפואה מצבו הוגדר קשה.

מבדיקה ראשונית עלה כי הפעוט פונה למרכז הרפואי מאיר על ידי הוריו, תושבי קדימה בשנות ה-20 לחייהם, ומשם הועבר לשניידר. בתום ביצוע מספר פעולות חקירה, נעצרו זוג ההורים בחשד לפגיעה בפעוט ואמש (שבת) האריך בית המשפט את מעצרם את מחר.

אם תושבת בנימינה חשודה כי כלאה את בנה הפעוט בכלוב. 18 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
אם תושבת בנימינה חשודה כי כלאה את בנה הפעוט בכלוב. 18 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

עוד מקרה חמור של התעללות בילדים פורסם בוואלה במרץ האחרון, לאחר שאישה בת 34 נעצרה בחשד שנהגה לכלוא את שלושת ילדיה בכלובים כעונש על התנהגותם. "התינוק הושאר לבד בכלוב ברזל סגור בגודל של חצי מטר, ללא יכולת לצאת", סיפר מפקד תחנת המשטרה. האם, ספרית כלבים, טענה מצידה כי הילדים שיחקו בכלובים.

לפי הממצאים, הכלוב שאותר בדירת החשודה משמש להעברת בעלי חיים בזמן טיסות, "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי", סיפר מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ גלעד פרטוק, "התינוק הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור, שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום".

נאסר על החשודה להתקרב אל ילדיה במשך חמישה ימים, אך לבסוף שוחררה לאחר שצוין על ידי השופט זיו אריאלי כי מרבית האינדיקציות בתיק החקירה מצביעות על כך שמדובר ב"אירוע בודד ולא סדרה של אירועים או על שיטתיות מהסוג המתואר בבקשה, כאקט ענישתי כלפי בנה הקטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully