וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקושי בגודל חצי מטר": אם תושבת בנימינה חשודה כי כלאה את ילדיה בכלובים

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 21:59

שוטרי זכרון יעקב עצרו אישה בת 34 בחשד שנהגה לכלוא את שלושת ילדיה בכלובים כעונש על התנהגותם. האם, ספרית כלבים, טוענת מצידה כי מדובר במשחק של הילדים. "יש ילדים שמשחקים בסירים ויש ילדים שמשחקים בכלובים". בכיר במשטרה מסר: "מהמקרים החמורים בהם נתקלתי"

תינוק בן שנה אותר בתוך כלוב בדירה בחיפה/יואב איתיאל, דוברות עיריית חיפה

שוטרי תחנת זכרון יעקב עצרו אתמול (ראשון) אם, תושבת בנימינה, בחשד שנהגה לכלוא את ילדיה בתוך כלוב בבית. "התינוק הושאר לבד בכלוב ברזל סגור בגודל של חצי מטר, ללא יכולת לצאת", סיפר מפקד תחנת המשטרה. האם, ספרית כלבים, טוענת מצידה כי הילדים שיחקו בכלובים.

שוטרי תחנת זכרון יעקב קיבלו לאחרונה דיווח על חשד להתעללות לילדים ביישוב השכן, ופתחו בחקירה בנושא. אתמול, בפעולה יזומה בעקבות אותו הדיווח, הגיעו כוחות המשטרה אל בית החשודה בבנימינה, בו היא מתגוררת יחד עם בן זוגה ושלושת ילדיה. משהגיעו לבית, מצאו כוחות המשטרה כמה וכמה כלובים המיועדים לחיות. על פי החשד, האם הייתה כולאת את ילדיה בכלובים לעיתים קרובות, כעונש על התנהגותם. האם, אישה בת -34 , נעצרה על ידי השוטרים בגין כליאת שווא, הזנחת ילד והתעללות בקטין חסר ישע.

אם תושבת בנימינה חשודה כי כלאה את בנה הפעוט בכלוב. 18 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
אחד מהכלובים שנמצאו בביתה של החשודה/דוברות משטרת ישראל

הכלוב שאותר בדירה משמש להעברת בעלי חיים בזמן טיסות. האם, אם, בעלת עסק ספרות כלבים, מסרה כי ילדיה משחקים בכלובים המשמשים אותה לאילוף כלבים. "הילדים כילדים משחקים במה שיש בבית, יש ילדים שאוהבים לשחק בסירים ויש ילדים שמשחקים בכלוב של הכלבים ועם כלבים", הסבירה לחוקרים.

"מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי", סיפר מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ גלעד פרטוק, "התינוק הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור, שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום". מפקד התחנה פרטוק הוסיף ומסר כי המשטרה, בשיתוף עם גורמי רווחה של מועצת בנימינה, ביצעו פעולות חירום כדי לדאוג מיידית לילדי המשפחה. "אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה", מסר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שלושה פצועים באורח אנוש ובינוני בקטטה בחדרה. 11 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
שלושה פצועים באורח אנוש ובינוני בקטטה בחדרה. 11 ביוני 2022/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אבל, היום בבית משפט השלום בחדרה, לשם הביאה המשטרה את האם לאחר לילה מאחורי סורג ובריח, השופט זיו אריאלי ציין כי מרבית האינדיקציות בתיק החקירה מצביעות על כך שמדובר ב"אירוע בודד ולא סדרה של אירועים או על שיטתיות מהסוג המתואר בבקשה, כאקט ענישתי כלפי בנה הקטין". בדיון על הארכת מעצרה, נעתר השופט לבקשת הסנגור, עו"ד עומר בללי, ושחרר את החשודה למעצר בית אצל דודתה בנתניה בערבות עצמית שלה ושל שני אנשים שיפקחו עליה, בסך 10 אלפים שקלים כל אחת.

כמו כן, אסר השופט על החשודה להתקרב אל ילדיה, ואל כל חשוד אחר המעורב בפרשה, במשך חמישה ימים. לבקשת המשטרה הוא עיכב את ביצוע השחרור לצורך הגשת ערר, אך בסופו של דבר הורה על שחרורה של האם.

תינוק נמצא בכלוב, חיפה, 16 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
מקרה נוסף שהתרחש לפני כשנה, תינוק שנמצא בכלוב בדירה בחיפה/דוברות משטרת ישראל

לפני כשנה, עצרו כוחות המשטרה אם בת 35 בחיפה לאחר שבנה בן השנה וחצי נמצא בכלוב בתוך הדירה. התינוק אותר לאחר שבלשי תחנת נצרת יצאו לחיפוש אחר סמים במתחמי מגורים בעיר. במהלך החיפוש, נכנסו כוחות המשטרה אל הדירה, בה מתגוררים זוג ההורים יחד עם ששת ילדיהם. בחיפוש בדירה נמצא הילד כשהוא כלוא בתוך כלוב ברזל, כמו גם סמים מסוג קריסטל מת' וחשיש.

"הבלשים הזדעזעו מהמראה וחילצו מיד את הילד מתוך הכלוב" נמסר מהמשטרה. בהמשך, הועבר הפעוט לטיפול גורמי הרווחה בעיריה. האם בת ה-35 תושבת חיפה הובאה לחקירה ונכלאה, כמו גם שני חשודים נוספים שהיו בדירה, בני 22 ו-27. עוד נמסר כי הסמים שנתפסו בדירה היו בכמות שמצביעה על כך שלא היו לצריכה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully