וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד סמים קשים: תינוק בן שנה אותר בתוך כלוב בדירה בחיפה

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 17:02

התינוק אותר במתקן כליאה במתחם מגורים שאליו הגיעו במקרה שוטרים שערכו חיפוש אחר סמים ברחבי העיר. אמו של הילד נעצרה. לצד התינוק, במקום נמצאו גם סמים מסוג קריסטל וחשיש, ושני צעירים נוספים נעצרו

תינוק נמצא בכלוב, חיפה, 16 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
האם נעצרה. התינוק שנמצא בכלוב בחיפה/דוברות משטרת ישראל

תינוק בן כשנה וחצי נמצא כלוא בתוך כלוב בדירה בחיפה - כך עדכנה היום (שני) המשטרה. בכלוב נמצאו כריות ובקבוק של הילד. אמו, שלא נכחה בדירה, הובאה למקום ונעצרה בחשד לכליאת שווא, הזנחת חסר ישע והתעללות. סמוך למקום שבו נכלא התינוק נמצאו גם סמים מסוג קריסטל בכמות גדולה.

התינוק אותר אמש לאחר שבלשי תחנת נצרת יחד עם בלשים מתחנת חיפה יצאו לחיפוש אחר סמים במתחמי מגורים בעיר. במקביל, באותו המתחם בחיפוש נוסף בקומת הכניסה בה מתגוררים הורים עם ששת ילדיהם, בוצע חיפוש במהלכו אותר באחד מחדרי הבית כלוב ברזל גדול עם נעילה ובתוכו ילד כבן שנה וארבע כאשר הוא נעול בתוך הכלוב.

"שוטרים שהגיעו לחיפוש יזום בתחום הסמים במתחם מגורים בחיפה נחרדו למצוא תינוק כבן שנה וארבע כלוא בכלוב ברזל", נכתב בהודעת המשטרה. "במקום בוצע חיפוש במהלכו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית". החשודים שנעצרו במקום הם תושבי חיפה בני 22 ו-27.

תינוק נמצא בכלוב, חיפה, 16 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
הכלוב שבו הוחזק התינוק/דוברות משטרת ישראל

"הבלשים הזדעזעו מהמראה וחילצו מיד את הילד מתוך הכלוב". בהמשך, הוא הועבר לטיפול גורמי הרווחה בעיריה. האם בת ה-35 תושבת חיפה הובאה לחקירה ונכלאה. המשטרה תבקש להאריך את מעצר האם ושני החשודים בבית המשפט בחיפה.

קצין אח"מ של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס, אמר כי מדובר "באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום".

רפ"ק אטיאס הוסיף כי "השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום, אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

עו"ד דניאל דרוביצקי, שמייצג את האם, מסר כי "לדידי רב המרחק בין סיפור המעשה שבעטיו מרשתי נעצרה לבין הליך פלילי, אני סמוך ובטוח כי עם התקדמות החקירה יתברר כי אין כל גוון פלילי בתיק דנא אלא למירב שיקול דעת רגעי לקוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully