וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה שכבה עם תלמיד קטין ברכב - אבל התחמקה מעונש מאסר

10.10.2024 / 0:13

סיובן מקלין בת ה-34 ניהלה קשר רומנטי עם תלמיד בן 15, כולל יחסי מין אסורים. אמא של הקטין עלתה על הקשר ביניהם ודיווחה למשטרה. כעת רישיון ההוראה שלה הוחרם ונאסר עליה לפגוש את הקורבן או בני משפחתו למשך חמש שנים

מורה לחינוך דתי חמקה מעונש מאסר למרות שהודתה שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 15 במכוניתה, אולם נאסר עליה להמשיך לעסוק בהוראה.

בתקשורת הבריטית דווח שסיובאן מקלין, בת 34, פגשה את הילד במסגרת תפקידה כמנהלת מרכז התמיכה לתלמידים בבית ספר תיכון בלנרקשייר, סקוטלנד. היא עזרה לקרוב משפחתו להגיש מועמדות לקורסים באוניברסיטה וכן השתתפה בשיעורים בהם נכח גם הילד. לאחר שבן משפחתו של הילד עזב את בית הספר, מקלין יצרה איתו קשר ברשתות החברתיות והם החלו להתכתב בהודעות - לפני שהמורה, שהיא גם אמא לאחד, קבעה איתו פגישה.

הם יצאו לבילוי לילי עם אדם נוסף, במהלכה שתו אלכוהול, לפני שעברו לדירה שם היא החלה לנשק את הנער ששיתף איתה פעולה והשניים קיימו יחסי מין. מספר ימים לאחר מכן היא קבעה לפגוש אותו שוב והם קיימו יחסי מין במושב האחורי של מכונית ה-BMW שלה שחנתה בחניון מבודד.

היחסים ביניהם נחשפו כאשר אמו של הילד שמעה אותו אומר 'אני אוהב אותך' במהלך שיחת טלפון. הוא טען שהוא מדבר עם חבר - אבל האמא לקחה ממנו את המכשיר וגילתה את ההודעות האינטימיות ששלחה לו מקלין, מה שגרם לה להתקשר למשטרה.

מקלין הופיעה באוקטובר בשנה שעברה בבית המשפט המקומי, שם הודתה שהיא מעורבת בפעילות מינית עם התלמיד. למרות שהנער בן ב-15 הוא מתחת לגיל ההסכמה בסקוטלנד (שעומד על 16) היא לא נשלחה לכלא על אונס או בעילה אסורה בהסכמה ורק חוייבה לבצע 300 שעות עבודות שירות והושמה תחת פיקוח למשך שלוש שנים.

עוד מורות ששכבו עם תלמידים
מורה הודתה שקיימה יחסי מין עם תלמיד והותירה אותו עם שריטות על הגב

המורה פיתתה עשרות תלמידים בתמונות עירום והתעללה בהם מינית

החודש פורסם ב Daily Record ששנה לאחר ההרשעה האישור של מקלין להמשיך ללמד בוטל על ידי מועצת ההוראה הכללית של סקוטלנד (GTCS) - מה שאומר שנאסר עליה להכנס לכיתות לימוד, עד להערכה מחודשת. מקלין פוטרה מתפקידה על ידי מועצת דרום לנרקשייר לאחר שמערכת היחסים הבלתי הולמת שלה עם הילד התגלתה.

המורה לשעבר לחינוך דתי תהייה במעקב למשך 12 חודשים ונאסר עליה לקיים מגע ללא השגחה עם ילדים שאינם שלה. בנוסף היא תופיע ברשימת עברייני המין למשך עשר שנים וכן נאסר עליה ליצור קשר עם הנער הקורבן או מי מבני משפחתו למשך חמש שנים.

בשימוע שנערך לה בינואר נאמר כי העובדים הסוציאליים המפקחים על המקרה מסרו דיווח חיובי ושהיא עומדת בכל הדרישות שהוצבו לה. כעת, יתכן שהיא אף תורשה לחזור ללמד כיוון שממומעת ההוראה נמסר ש"מורה שהוסר מהמרשם יזכה לרישום מחדש ויוכל לעבוד כמורה - רק אם יוכיח בפני חברי הפאנל שהוא כשיר כעת ללמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully