וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בקריית מלאכי: בכיר בעולם הפשע בדרום נעצר

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 12:09

בעקבות ניסיון החיסול בדרום, עבריין בכיר המוכר למשטרה - והמקורב לבני שלמה, נעצר יחד עם שניים מחברי כנופייתו. במשטרה בודקים אם חומרי הנפץ שהפעילו מטען בחנייה - הם צבאיים. על פי החשד מדובר בסכסוך בין עבריינים

האקדחים שנתפסו אצל החשודים בדרכם לחיסול באום אל-פחם/משטרת ישראל

עבריין בכיר מהדרום המוכר למשטרה הובא היום (שלישי) להארכת מעצר בעקבות ניסיון החיסול שאירע אמש בקריית מלאכי. יחד איתו נעצרו לאחר מרדף עוד שניים מחברי כנופייתו. העבריין אותו ניסו לחסל נפצע קשה ממטען חבלה שהופעל במכוניתו. במשטרה בודקים את מקור חומר הנפץ. על פי החשד מדובר בסכסוך בין עבריינים.

העבריין המוכר שנעצר, היה בעבר אחד ממקורביו של ראש ארגון הפשע בני שלמה שנרצח. גורמים המעורים בעולם הפשע טוענים כי גם האיש שנפגע בחיסול היה ביחסים קרובים עם שלמה.

עוד בודקים במשטרה אם חומרי הנפץ שהפעילו את המטען בחניה, סמוך לבית הספר, הם חומרי נפץ צבאיים. אל הזירה הגיעו מפקד המחוז ומפקד מרחב לכיש שהטילו את החקירה על היחידה המרכזית של אזור לכיש.

‏ נשקים שנמצאו אצל חשודים במעורבות בחיסולו של העבריין שמעון רביבו, המקושר לארגון הפשיעה של אלי מוסלי. דוברות משטרת ישראל
נשקים שנמצאו אצל חשודים במעורבות בחיסולו של העבריין שמעון רביבו/דוברות משטרת ישראל

גבר כבן 40 נפצע אמש במצב קשה בעקבות פיצוץ רכב סמוך לבית ספר בקרית מלאכי. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא באשדוד עם חבלה רב מערכתית. כוחות המשטרה הוזעקו למקום האירוע, הרקע והנסיבות בבדיקה.

מאז החיסול של ראש ארגון הפשע בני שלמה, ישנו מסע אלימות בין אנשיו של שלמה, שהחליטו לא לעשות "סולחה" עם האחים לביא, לבין אייל נגר. נגר היה בעבר איש הכספים ומקורבו של שלמה, שהחליט לעשות סולחה עם האחים לביא, יחד עם קבוצה אחרת מארגון הפשע. גורמים המעורים בעולם הפשע הדרומי אומרים כי ניסיון החיסול בהכרח קשור בכך.

עורכת הדין עינב איטח המייצגת את החשודים מסרה בתגובה: "החשודים מכחישים כל קשר לאירוע בגינו נעצרו ומדגישים כי אין להם יד בדבר. נראה ששוב מדובר במעצר חפוז של היחידה המרכזית במשטרת לכיש, שנועד למטרות פרסום ושאיננו נשען על ראיות כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully