וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן האזעקות בצפון: צעיר התנגש בגדר הפרדה - ונהרג

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 15:06

טרגדיה בזמן המטחים לצפון: בן 17 נהרג בתאונה בכביש 77 סמוך למחלף ישי שבעמק יזרעאל. לאחר שחולץ מהרכב, לא נותר לצוותים בשטח אלא לקבוע את מותו. בתקרית נפצע בינוני-קשה צעיר נוסף, שפונה לביה"ח רמב"ם

זירת תאונה בה בן 17 נהרג בזמן אזעקה/מד"א

טרגדיה בצפון בזמן המטחים הכבדים הבוקר (ראשון): נער בן 17 נהרג בתאונת דרכים, שאירעה בשעה שבאזור נשמעו אזעקות בעקבות השיגורים מלבנון.

התקרית אירעה בכביש 77, סמוך למחלף ישי שבעמק יזרעאל, בשעה שהנער נסע לכיוון מועצה מקומית זרזיר. הוא התנגש עם בעוצמה בגדר ההפרדה ונלכד ברכבו. לחובשים ופרמדיקים של מד"א, שהגיעו לזירה, לא נותר אלא לקבוע את מותו. בתקרית נפצע גם צעיר נוסף, בן כ-20, שפונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני עד קשה.

זירת תאונה בה בן 17 נהרג בזמן אזעקה,מרחב כרמל .22 בספטמבר 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
"הצעיר חולץ ללא נשימה וללא דופק". רכבו של בן ה-17 שהתנגש בגדר הפרדה בצפון, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי
זירת תאונה בה בן 17 נהרג בזמן אזעקה,מרחב כרמל .22 בספטמבר 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
שני נוסעים נוספים נחבלו קל וטופלו במקום. צוותים בזירת התאונה בכביש 77/מד"א, תיעוד מבצעי

"הגענו למקום וראינו רכב מעוך", שיחזרו פרמדיק מד"א עופר ויניק וחובש רפואת חרום במד"א טל ניקסון את התקרית הקשה, "במושב האחורי נלכד נער בן כ-17, שהיה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. לאחר שהוא חולץ נאלצנו לקבוע את מותו". בעניין הפצוע הנוסף בן ה-20, אמרו השניים כי מצאו אותו "בהכרה מלאה. הוא יצא מהרכב כשהוא סובל מחבלות, לאחר טיפול ראשוני פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני עד קשה. שני נוסעים נוספים נחבלו קל וטופלו במקום".

התאונה אירעה על רקע ירי הרקטות חסר התקדים לצפון הבוקר (ראשון), שלפי הודעת חיזבאללה כוון לעבר בסיס חיל האוויר ברמת דוד. חיזבאללה איים במהלך המלחמה שבכוונתו לפגוע בבסיס, ואף פרסם תיעוד של הבסיס שצולם באמצעות כטב"ם שחדר לישראל. הבסיס נחשב מטרה בעיני חיזבאללה זה עשורים: כך, למשל, במלחמת יום הכיפורים הסורים ירו טילי פרוג שפגעו בבסיס וביישובים סמוכים, תקרית שבה נפל טייס חיל האוויר ונפצעו חיילים. גם במלחמת לבנון השנייה חיזבאללה ניסה לפגוע בבסיס, ושני טילים פגעו ביישובים סמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully