וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד שנחטף בגיל שש נמצא בחיים אחרי 73 שנים - אבל יש חדשות קורעות לב

24.9.2024 / 0:08

לואיס נחטף מפארק ב-1951 בזמן ששיחק עם אחיו. עשרות שנים אחרי האחיינית שלו עשתה בדיקת DNA -שהובילה למציאתו

לואיס ארמנדו אלבינו היה בן 6 כאשר נחטף מפארק במערב אוקלנד, קליפורניה, בו שיחק עם אחיו הגדול בשנת 1951. כעת, יותר מ-70 שנה לאחר מכן, הוא נמצא בחיים.

מרקורי ניוז דיווח לראשונה השבוע כי אחייניתו של אלבינו שחיה באוקלנד, באמצעות בדיקות DNA וגזירי עיתונים ובסיוע של המשטרה, ה-FBI ומשרד המשפטים - מצאה את דודה גר בחוף המזרחי של ארה"ב.

התברר שאלבינו הוא כבאי בדימוס ושירת בעבר בחיל הנחתים, כולל שני סבבים בווייטנאם, ובעצמו הוא כיום כבר אבא וסבא - לדברי אחייניתו, אלידה אלקין בת ה-63 שמצאה אותו ואיחדה אותו עם משפחתו.

אלבינו וחמישה מאחיו, שהובאו על ידי אמם מפורטו ריקו, בדיוק עברו לאוקלנד בקיץ שלפני חטיפתו בפברואר 1951. הוא שיחק עם אחיו בן ה-10, רוג'ר, במגרש משחקים בפארק ליד בית המשפחה, כאשר אישה פיתתה אותו לבוא איתה בהבטחה לקנות לו ממתקים, כך דווח באוקלנד טריביון באותה תקופה. לאחר מכן היא הטיסה אותו לחוף המזרחי, שם הוא בסופו של דבר הגיע לחיות עם זוג שגידל אותו כבן שלהם.

את לואיס איתרה האחיינית אחרי שעשתה בדיקת DNA מקוונת בשנת 2020 סתם להנאתה וגילתה שיש לה התאמה של 22% לגבר שנראה דומה לתמונות אותן הייתה רואה בסלון של סבתה. היא פנתה אליו ברשת, אולם הוא לא הגיב. היא לא התיייאשה והשתמשה בקטעי ארכיון מעיתונים בחיפוש העיקש אחר תשובות לטרגדיה המשפחתית. בנותיה החלו לעזור לה בחקירה וחיפשו את שמו של לואיס באינטרנט כשהמשפחה גילתה תמונות שלו במיקרופילם בספרייה המקומית שלהם.

אלקין לקחה את המידע הזה לרשויות באוקלנד, שהסכימו לבדוק את הפרטים. בעזרת רשויות אכיפת החוק, אלקין המשיכה בחיפושים ודודה אותר בסופו של דבר חי בחוף המזרחי. הוא סיפק דגימת DNA שהוכיחה את זהותו.

עוד נעדרים שנמצאו
30 שנה אחרי שנעלמה והוכרזה מתה היא נמצאה חיה במרחק 2,700 ק"מ מביתה

הרוצח המבוקש ביותר באמריקה נמצא אחרי 20 שנה - עובד כשוטר

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

האחים התאחדו - ואז קרה אסון

בחודש יוני אלבינו התאחד עם משפחתו בקליפורניה. אלקין סיפרה ללוס אנג'לס טיימס על החוויה של משפחתה ועל חיפושיה אחרי דודה. היא אמרה שאמו של אלבינו, אנטוניה, תמיד חשבה עליו עד מותה בשנת 2005. היא שמרה בארנקה קטע עיתון של הכתבה על חטיפתו, ותמונה של אלבינו הייתה תלויה בסלון.

לאחר איחוד האחים, אלידה - שאמה היא אחותם של השניים - סיפרה כיצד דודה "חיבק אותי ואמר, 'תודה שמצאת אותי'" ואחרי זה "היו הרבה חיבוקים חזקים ודמעות, ואז התיישבנו ורק דיברנו".

אלבינו ואחיו רוג'ר, שהיו שם ביום שבו נחטף, התחברו בגלל הניסיון שלהם בצבא, כשרוג'ר הוא יוצא חיל האוויר. לדבריה, הם דיברו על ילדותם ועל חייהם לאחר החטיפה. אלקין סיפרה שלדוד שלה היו כמה זיכרונות עמומים מהחטיפה ומהמסע שלו לחוף המזרחי, אבל כשהוא חקר את המבוגרים בחייו על כך, הם לא סיפקו לו תשובות והוריו המאמצים מתו לפני שנים רבות.

אלבינו רוצה לשמור על חלק מהחוויות שלו פרטיות ולא רוצה לדבר עם התקשורת, אמרה אחיינתו, שהויסדפה שלמרבה הצער אחיו של אלבינו, רוג'ר, מת זמן קצר לאחר שהתאחדו הקיץ. היא אמרה שהוא "מת בשמחה" והיה ב"שלווה עם עצמו, כהוא מת בידיעה שאחיו נמצא".

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully