וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 50 נורה למוות רהט, המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 12:16

צוותי מד"א הגיעו לזירה וקבעו את מותו במקום. כוחות משטרה הוזעקו והחלו לבצע פעולות חקירה תוך ניסיונות לאתר חשודים. עפ"י החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי בין משפחות. 170 אזרחיות ואזרחים מהמגזר הערבי קיפחו את חייהם מתחילת השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה

רגע פיצוץ רכב רמלה/27א'

חשד לרצח: גבר בן 50 נורה היום (שני) למוות בעיר רהט. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום.

כוחות משטרת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום, איתרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה תוך ניסיונות לאתר חשודים המעורבים באירוע. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי בין משפחות.

בעקבות ההודעה על מותו של הגבר ברהט, ארגון יוזמות אברהם עדכן כי 170 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 11 נשים, 165 אזרחים וחמישה תושבים. בתקופה המקבילה בשנה שעברה היו 174 קורבנות.

זירת הרצח ברהט, 16 בספטמבר 2024. מד"א
זירת הרצח ברהט, 16 בספטמבר 2024/מד"א

בשבוע שעבר, האלימות בחברה הערבית גבתה את חייהם של 12 אזרחיות ואזרחים ברחבי הארץ. בהם, דועאא אבו חלאוה, סילא אבו חלאוה, הילד מוחמד אבו חלאוה ולין מוגרבי בת ה-14 שנהרגו מפיצוץ רכב קטלני בעיר רמלה. ההרוגים, אם ובתה, אישה וילד נוסף, פונו באורח אנוש למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא בבאר יעקב ושם נקבע מותם. תינוק בן חודשיים מאושפז באורח אנוש ונשקפת סכנה ממשית לחייו. בנוסף, מאושפזים עוד שני פצועים, בהם ילדה בת 6 וצעיר בן 28 במצב קל.

המשטרה פתחה בחקירה ומסרה שהרקע לאירוע הוא סכסוך בין משפחות פשע ברמלה. שלושה תושבי העיר נעצרו בחשד להפרת סדר ותקיפת שוטרים בעימותים בין משפחות הקורבנות לשוטרים מחוץ למרכז הרפואי אסף הרופא.

למוחרת, המשטרה עצרה צעיר, בן 17, תושב העיר, החשוד בפיצוץ הרכב ברמלה שגרם למותם של ארבעה בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully