וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר החשוד המרכזי בפיצוץ הרכב שגרם למותם של ארבעה ברמלה - קטין בן 17

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 18:55

הנער נעצר לאחר פעילות מואצת וסמויה של היחידה המרכזית של המשטרה. פרטי החקירה, לרבות הממצאים והנסיבות שהובילו למעצר, נתונים תחת צו איסור פרסום, וכמוהם גם פרטים שעשויים לזהות את החשוד, בשל היותו קטין

רגע פיצוץ רכב רמלה/27א'

המשטרה הודיעה הערב (שישי) על מעצר חשוד בפיצוץ הרכב ברמלה, שגרם למותם של ארבעה בני אדם. החשוד הוא קטין בן 17, תושב העיר.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הטיל אתמול בתום הערכת מצב בזירת האירוע את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז. פרטי החקירה, לרבות הנסיבות והממצאים שהובילו למעצר נתונים תחת צו איסור פרסום, כולל פרטים העשויים לזהות את החשוד בשל היותו קטין. מהמשטרה נמסר רק כי: "היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז מרכז עצרה כעת, בתום חקירה מואצת ופעילות סמויה, קטין כבן 17 תושב רמלה, בחשד למעורבות באירוע הטראגי בו נהרגו אתמול 4 תושבי העיר".

מפקד המחוז הדגיש שהמשטרה תפעיל "את מלואה העוצמה המשטרתית בעיר, בכל המישורים, על מנת לאפשר לתושבי העיר לקיים אורח חיים תקין ובטוח לו הם ראויים".

פיצוץ ברמלה. מד"א
פיצוץ ברמלה/מד"א

אתמול אירע פיצוץ עז במכונית ברחוב ראשי ברמלה. כתוצאה מהפיצוץ התלקחה המכונית וארבעה בני אדם, ובהם אם ובתה, אישה וילד נוסף שהיו בחנות סמוכה נהרגו כתוצאה מהדלקה שאחזה בחנות. שמות הנרצחים הם: דועאא אבו חלאוה, סילא אבו חלאוה, הילד מוחמד אבו חלאוה ולין מוגרבי בת ה-14. בבתי החולים אסף הרופא והמרכז הרפואי קפלן מאושפזים לפי שעה 6 פצועים נוספים באורח בינוני עד קל. הצוותים הרפואיים נלחמים על חייו של תינוק כבן חודשיים שמצבו מוגדר אנוש.

במשטרה עדכנו כי פתחו בחקירה ומסרו כי לפי שעה מסתמן שהרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי בין משפחות פשע ברחוב הערבי ברמלה. מחוץ לבית החולים אסף הרופא נרשמו עימותים בין משפחות הקורבנות לשוטרים. 3 תושבי רמלה נעצרו בחשד להפרת הסדר ותקיפת שוטרים ונעצרו.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully