וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי לשכת עו"ד לרוטמן: "השיח המכפיש נגדנו הוא ניסיון להטיל עלינו מורא"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 11:34

במכתב שנשלח מטעם יונית קלמנוביץ ומוחמד נעאמנה, נציגי לשכת עו"ד בוועדה לבחירת שופטים, כתבו השניים ליו"ר ועדת החוקה שהם מקווים שהדיון שנערך היום, שנושאו "חשש לניגוד עניינים ופעולה בניגוד לחוק של חברי הוועדה לבחירת שופטים" לא נועד על מנת להטיל מורא על עבודתם

קויק: צעקות על רוטמן בכנס לשכת עורכי הדין/ביני אשכנזי

עו"ד יונית קלמנוביץ ומוחמד נעאמנה, שני נציגי לשכת עו"ד בוועדה לבחירת שופטים, שיגרו היום (שני) מכתב ליו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן. במכתבם הם כותבים שהם מקווים שהדיון היום לא נועד על מנת להטיל על עבודתם מורא. הדיון יעסוק בנושא "חשש לניגוד עניינים ופעולה בניגוד לחוק של חברי הוועדה לבחירת שופטים".

"אם למרות כל האמור לעיל בכל זאת ימשיך השיח המכפיש כלפינו, המסקנה הבלתי נמנעת תהיה שמטרת הדיון אינה בירור העובדות, אלא ככל הנראה, ניסיון להביא לשינוי הרכב הוועדה באמצעות הטלת דופי בחבריה ו/או ניסיון להטיל מורא או להפעיל השפעה לא ראויה עלינו, נציגי הלשכה. כאמור, אנו מקווים שאין אלו מטרות הדיון", אמרו.

שמחה רוטמן בדיון של משרד הבריאות בוועדת החוקה, בנושא תקנות ארגון הבריאות העולמי יובאו להליך אשרור בכנסת בדומה לאמנות בינ"ל. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
חבר הכנסת שמחה רוטמן/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

עוד הוסיפו השניים כי הם מפעילים שיקול דעת עצמאי בבואם לבחור שופטים בוועדה, וכי הם אינם כפופים לדעתו של ראש לשכת עו"ד, ביקורת שהוטחה בהם מספר פעמים. לפי לשון החוק עליהם להיות עצמאיים, אך תיעוד של השניים יושבים עם ראש הלשכה בסמוך לדיוני הוועדה פורסם ברשתות החברתיות.

"למען הספר ספק נציין, כי הדברים שאמר ראש הלשכה בתקשורת משקפים את דעתו בלבד ואולי את השקפת עולמו ודברים שהוא מייחל אליהם. הח"מ, כנציגי הלשכה בוועדה לבחירת שופטים, מקפידים קלה כחמורה לפעול בהתאם להוראות סעיף 6 א לחוק בתי בתי המשפט ובבוא כל אחד ואחת מאיתנו לבחור שופטים מפעילים שיקול דעת אישי עצמאי ובלתי תלוי", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully