וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס לובנוב, שנרצח בשבי בסרטון שהופץ על ידי חמאס: "נכשלתם, הפקרתם אותנו"

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 21:24

הערב אשרה משפחתו של לובנוב, שגופתו חולצה ממנהרה ברפיח בתחילת החודש יחד עם חמישה חטופים נוספים, לפרסם את הסרטון שצולם כשעוד היה בחיים, ובו הוא מספר: אנחנו מוחזקים בתנאים מאוד קשים, אין דברים בסיסיים כמו מים וחשמל. אנחנו מפוחדים ובקושי מצליחים לישון"

סרטון של אלכס לובנוב בשבי חמאס. 13 בספטמבר 2024/סעיף 27

משפחתו של אלכס לובנוב, שנרצח בשבי חמאס, אישרה הערב (שישי) לפרסם את הסרטון שבו הוא נראה בעודו בחיים בשבי. בסרטון נשמע לובנוב אומר: "ב-7 באוקטובר נחטפתי במסיבה בחניון רעים בזמן עבודתי. אנחנו מוחזקים בתנאים מאוד מאוד קשים. אין דברים בסיסיים כמו מים, חשמל, אוכל, היגיינה. כל הזמן יש הפצצות. אנחנו מפוחדים ובקושי מצליחים לישון".

לובנוב מוסיף: "העבירו אותי כ-10 מקומות כדי לשמור על החיים שלי. אני פונה לבנימין נתניהו וממשלת ישראל: ניכשלתם. הפקרתם אותנו ב-7 באוקטובר, ועכשיו אתם ממשיכים להיכשל בכל ניסיון לשחרר אותנו בחיים".

מיכל לובנוב, אלמנתו, אמרה על הסרטון שהותר לפרסום הערב: "אלכס שלי וכל ששת החטופים עברו שואה. ככה נראת שואה. לא אשכח ולא אסלח".

אלכס לובנוב. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
אלכס לובנוב/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

לובנוב היה מנהל הבר במסיבת הטבע בקיבוץ רעים בבוקר השבת השחורה. הוא נחטף לשבי חמאס ב-7 באוקטובר, והיה בין ששת החטופים שגופותיהם חולצו ממנהרה ברפיח בתחילת החודש לאחר שנרצחו בשבי. על פי עדויות שנמסרו על אירועי 7 באוקטובר, התברר כי אלכס חילץ אנשים ממסיבת הנובה, ואלו הצליחו להינצל.

מיכל לובנוב, אלמנתו של אלכס, ספדה לו בהלוויה: "במשך 11 חודשים קיוותי. אמרתי לכולם שאתה חוזר, שלחת לי אותות וסימנים, בבקשה תקפוץ מאיפשהו ותגיד שעבדת עליי".

"סליחה שלא הצלחתי להחזיר אותך. אני נשבעת לך שרצית להזדקן איתך. תשמור על ההורים, על אחיך, השארת פה המונים שאוהבים אותך".

אחיו אנטון אמר: "גדלת עם חיוך רחב על הפנים שלך. תמיד שידרת את האופטימיות, תמיד הייתה בן אדם היחידי שיכולתי להתייעץ איתו. עכשיו אחרי 330 יום. אני רואה אותך פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully