וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הגיע לשבעת החטוף שנרצח בשבי - ונדחה על ידי אלמנתו

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 13:06

נתניהו הגיע לשבעה של בני משפחת החטוף שנרצח אלכסנדר לובנוב, מלווה בראש מינהלת החטופים גל הירש. הוריו של לובנוב, שנתניהו התנצל בפניהם על כך שכשל להחזירו בחיים, הסכימו לקבל את פניו - אך האלמנה מיכל סירבה לפגוש אותו

קויק: ביידן - נתניהו לא עושה מספיק בשביל עסקה/רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לשבעת אלכס לובנוב - ונדחה על ידי אלמנתו מיכל. הוריו של לובנוב, שכבר שוחחו עם נתניהו בטלפון, הסכימו לקבל את פניו של נתניהו, שהגיע למקום עם גל הירש.

גופתו של לובנוב חולצה מהרצועה יחד עם גופותיהם של כרמל גת, הרש גולדברג-פולין, אלמוג סרוסי, עדן ירושלמי ואורי דנינו - ימים לאחר שנרצחו על ידי מחבלים. מותם עורר גל מחאות חסר תקדים לשחרור החטופים ברחבי הארץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים 2 בספטמבר 2024. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, עיבוד תמונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים 2 בספטמבר 2024/עיבוד תמונה, צילום: חיים גולדברג/פלאש 90
אלכסנדר לובנוב ז"ל. ללא, עיבוד תמונה
אלכסנדר לובנוב ז"ל/עיבוד תמונה, ללא

בשיחה שערך נתניהו עם הוריו של לובנוב, הוא התנצל על כך שמדינת ישראל לא הצליחה להחזיר אותו בעודו בחיים. "ראש הממשלה התנצל בפני משפחתו על כך שמדינת ישראל לא הצליחה להחזיר את אלכסנדר ואת חמשת החטופים הנוספים בחיים. אני רוצה להגיד לכם עד כמה אני מצטער ומבקש סליחה על שלא הצלחנו להחזיר את סשה בחיים".

משפחת סרוסי, משפחתה של כרמל גת, ומשפחה נוספת, הודיעו כי הם לא יהיו מוכנים לשוחח עם רה"מ.

"קראנו בתקשורת על רצונו של ראש הממשלה לשוחח עם המשפחה. לאחר מכן קיבלנו פניה רשמית. אין לנו עניין לדבר עם מי שרצח את כרמל או להוות תפאורה בקרקס התקשורתי שלו. לא ניתן לו להשתמש בנו כהצדקה וכלגיטימציה לרצח של החטוף הבא. דם החטופים על הידיים שלו", מסרו במשפחתה של גת.

"אנחנו לא עשינו מספיק בשביל להציל את כרמלי. אנחנו מבקשים שבשביל זכרה של כרמל ובשביל הצלת החטופים שבשבי - צאו לרחובות והשביתו את המדינה עד שכולם חוזרים. אותם עוד אפשר להציל. אנחנו קוראים לעם ישראל לא לתת יד לרצח החטופים בשבי. מי שמשלים עם רציחת אזרחים עבור ראש הממשלה, שיישאר בבית. מי שלא: לזכר כרמל, תצאו לרחוב - תעצרו את ההפקרה, תעצרו את המדינה, תביאו עסקה. אל תסתפקו ביום אחד - תשביתו הכל עד שיש עסקה. יש לנו עוד 101 חטופים להציל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully