וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בצרות": טראמפ סומן כמפסיד להאריס, ומתלונן על המנחים בעימות

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 16:05

אף שרוב הפרשנים והסקרים מאמינים שהנשיא לשעבר יצא משיווי משקל בעימות מול יריבתו הדמוקרטית, המועמד הרפובליקני מתעקש: "זה היה העימות הטוב ביותר שלי, ניצחתי בהרבה". הוא טען ש-ABC "מוטה" נגדו, וזלזל בתמיכת טיילור סוויפט בהאריס: "היא תשלם מחיר על כך בשוק"

בווידאו:עימות נשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס

שעות אחרי תום העימות הנשיאותי בין סגנית הנשיא קמלה האריס ליריבה הרפובליקני דונלד טראמפ, בארצות הברית מנסים היום (רביעי) להבין כיצד הוא ישפיע על המשך המרוץ, כשנותרו פחות מחודשיים ליום הבחירות.

טראמפ, לפי מרבית הפרשנים והסקרים, הפסיד בעימות מול המועמדת הדמוקרטית, שהותירה אותו במגננה לאורך כמעט שעה וחצי. היה זה שינוי חד בהשוואה להופעתו של הנשיא לשעבר לפני פחות משלושה חודשים, כששם ללעג את הנשיא ג'ו ביידן. הופעתו הכושלת של ביידן הובילה לפרישתו מהמרוץ, תחת לחץ כבד מתוך מפלגתו, וטראמפ התקשה למצוא את הקצב הנכון מול האריס.

"בצרות", נכתב בשער המגזין "טיים" על טראמפ אחרי העימות, כשהוא מצויר שם על עגלת גולף שיוצאת מהמסלול.

אך הנשיא לשעבר בן ה-78 מתעקש שהעימות הלילה מול האריס, הצעירה ממנו ביותר בכ-20 שנה, היה "הטוב ביותר שלו". בריאיון לערוץ פוקס ניוז, הוא בחר לתקוף את מנחי רשת ABC, שאירחה את העימות, שאותו לדבריו הוא "ניצח בהרבה".

האריס טראמפ לוחצים ידיים. רויטרס
האריס טראמפ לוחצים ידיים/רויטרס

"כל כך הרבה דברים שאמרתי הופרכו, כלומר הופרכו לחלוטין", אמר טראמפ לפוקס. "אבל היא יכלה להגיד כל מה שהיא רוצה. הדברים שלי היו נכונים, אבל הם יתקנו אותך". הוא טען ש-ABC הוא ארגון החדשות הכי לא ישר" וכי העימות היה מוטה נגדו, מבלי לבסס זאת.

טראמפ אף התייחס בביטול להכרזתה של כוכבת העל טיילור סוויפט על תמיכתה בהאריס מיד עם תום העימות, ואמר שזה היה צפוי. "היא אדם מאוד ליברלי, תמיד נראה שהיא תומכת בדמוקרטים וסביר להניח שהיא תשלם על כך את המחיר בשוק".

עוד בוואלה

האריס יזמה ותקפה. טראמפ הגיע מוכן למלחמה הקודמת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully