וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לה דיבור מסריח": אחרי 7 שנים, אשת העבריין הבכיר זוכתה מאיומים

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 16:02

מיכל זגורי, אשתו של העבריין יניב זגורי, הואשמה כי איימה על שני תושבי הדרום. אחרי שצעירה התקשרה אליה "לברר למי היא חייבת כסף", פנתה מיכל זגורי לחבר משותף ואמרה: "היא תשלם על זה ביוקר. כדאי לה מאוד לשלוח הודעת התנצלות על זה שחייגה אליי כי מה לי ולה"

בית המשפט השלום בבאר שבע זיכה אתמול (שלישי) את מיכל זגורי, אשתו של העבריין יניב זגורי, מי שהיה היעד מספר אחד של מחוז דרום במשטרה, וכרגע יושב במעצר. בזמן שהוגש נגד יניב זגורי כתב אישום בגין רצח לפני 7 שנים, הוגש נגד מיכל זגורי כתב אישום בו לפי המשטרה היא איימה על שני תושבי הדרום.

עפ"י כתב האישום, אחת מהצעירות התקשרה למיכל, והאחרונה שאלה מהיכן קיבלה את מספר הטלפון שלה. הצעירה ענתה "התקשרתי כדי לדעת למי אני חייבת כסף". מיכל פנתה לחבר משותף ואמרה לו "וואלה קמתי כמו אריה, יש לה דיבור מסריח, היא תשלם על זה ביוקר, כדאי לה להתקשר ולהתנצל על איך שהיא דיברה עכשיו, כדאי לה מאוד לשלוח הודעת התנצלות על זה שחייגה אליי כי מה לי ולה".

אשתו של יניב זגורי בפסק דינו, מאי 2011. מגד גוזני
"איום יכול להיות לעיתים מרומז". מיכל זגורי/מגד גוזני

בית המשפט קבע בהחלטתו כי "לא מתקיים בעניינה של זגורי הרכיב העובדתי התנהגותי של עבירת איומים, מאחר ועניינו בביטוי שאינו חד משמעי". עוד קבע השופט: "איום יכול להיות לעיתים מרומז ואף משתמע, אך כשמדובר בוויכוח בין שני חברים קרובים שעל פי עדויותיהם מנהלים ביניהם ויכוחים דומים באופן תדיר תוך שימוש של הנאשמת במילים קשות, לא שוכנעתי כי מדובר בדברי איום". זגורי זוכתה מחמת הספק בעבירת האיומים.

ניבי זגורי. חדשות 13, אתר רשמי
העבריין הבכיר יניב זגורי/אתר רשמי, חדשות 13
עו"ד אורי בן נתן. באדיבות המצולמים
עו"ד אורי בן נתן/באדיבות המצולמים

עו"ד אורי בן נתן מסר בתגובה: "שבע שנים, זה הזמן שלוקח לקבל זיכוי בעבירת איומים כשמי שאוימה לא הגישה תלונה כלל וחוקרי המשטרה כפו עליה להגיש. זה הזמן שלוקח לרדוף את אשתו של ניבי זגורי, לבל חלילה תיגש לבחינות לשכת עורכי הדין, למרות שאין לה עבר פלילי. בית המשפט החליט לזכות את מרשתי שכן הראיות לא חצו את הקו הפלילי של עבירת איומים. כתב האישום לא היה צריך להיות מוגש, ועובדה זו צריכה להדיר שינה מעיני כל תובע במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully