וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישנתי עם ידיים קשורות, ודחפו לי חתיכת עוגה פעם ביום": ליאם אור שחזר את הימים בשבי חמאס

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 23:10

ליאם שיתף ברשתות החברתיות את התחושות לאחר פרסום הסרטון של דובר צה"ל מוקדם יותר. "קל לשבת על הספה ולדבר על החטופים בתור כותרת, ולא בתור אנשים שעוברים שואה כבר כמעט שנה. אני הייתי שם", כתב והוסיף כי "אתה לא יכול למנוע ממפלצות שם להתעלל בך"

"חזרתי": הסטורי הראשון של ליאם אור שהשתחרר אתמול משבי חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליאם אור, שנחטף ב-7 באוקטובר לשבי חמאס ושוחרר בפעימה השישית בעסקת החטופים בחודש נובמבר, תיאר היום (שלישי) ברשתות החברתיות את הימים בשבי. זאת, לאחר פרסום הסרטון של דובר צה"ל מהמנהרה בה נרצחו כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו.

"לא תומך ענק בכלי הזה של לשתף או של תקשורת בכלל אבל לפעמים צפים דברים, ואם אפשר לקבל חשיפה אז סלמתק", כתב בפתח דבריו. "חיי אדם, החיים שלנו, זה דבר שאנחנו לפעמים לוקחים קצת כמובן מאליו ואנחנו עושים שטויות וזה בסדר. מותר לנו 'לשחק' עם החיים שלנו, וזה והטבע וזה הכיף. אסור לאנשים אחרים לשחק בחיים שלנו, וזה קורה. כבר יותר מידי ימים. 'ציר פילדלפי, זה ימנע את ה-7.10 הבא, ניצחון מוחלט', לעומת חיי אדם?", הוסיף ליאם.

"היה על האדמה של הארץ שלנו שואה. שאני בטוח שהגוף הצבאי למד ממנו ולא יהיה כזב שוב. כבר נקרע הלב מזה שכל יום נופלים חיילים ומזה שפה קרוב ממש כמה קילומטרים מאיפה שאני גר ישנם אזרחים של המדינה שלנו שמוחזקים בשבי. בשבי. פתאום אחרי שכמעט שנה מדברים על זה יום יום וזה נשמע יותר סביר לאוזן לא? קל לשבת על הספה ולדבר על החטופים בתור כותרת, ולא בתור אנשים שעוברים שואה כבר כמעט שנה. אני הייתי שם", תיאר את התחושות.

ליאם אור עם אביו עם הגעתו לבסיס חיל האוויר בחצרים, 30 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
ליאם אור עם אביו עם הגעתו לבסיס חיל האוויר בחצרים, 30 בנובמבר 2023/דובר צה"ל
הסטורי של ליאם אור שחזר משבי חמאס, 10 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסטורי של ליאם אור שחזר משבי חמאס, 10 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליאם הוסיף ושחזר את את הימים בשבי ואמר: "הנה אני כרגע בתאילנד ושמתי את הצמיד של המסיבה קצת צמוד מידי, וכל מה שאני חושב עליו זה על הכמה ימים שבהם ישנתי עם ידיים קשורות מאחורי הגב על החול והאבנים שם במנהרות, והדרך שבה דחפו לי חתיכת עוגה קטנה פעם ביום כדי שלא אמות מהר אלא לאט. שאלה עם הידיים הקשורות אתה לא יכול למנוע ממפלצות שם להתעלל בך, ואיזה קל זה שיש לך פצע ירי בבטן".

ליאם גם התייחס בין היתר למתקפות על משפחות החטופים ואמר כי "אם בטעות עשיתי לכם לא נוח ואולי קצת גם מטלטל זה יעבור לכם עוד 5 דקות. לי זה לא. החטופים ששם צריכים להתחיל לטפל בנפש שלהם ובגוף שלהם, המשפחות חייבות לראות כבר את היקרים להם מכל. בבקשה תשקלו לפני שאתם מגיבים למשפחות החטופים כי היקירים שלהם לא איתם וקשה להם. זה היה יכול להיות המשפחה שלכם. תחזירו אותם הביתה כבר, ואם אין לכם איך אז בבקשה אל תעשו קשה למשפחות החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully