וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם בן ה-18 חזר מהשבי וגילה שחברו עמית נרצח: "חלמתי עלייך והזיכרונות נתנו לי כוח"

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 13:14

ליאם אור חזר מהשבי לפני מספר ימים והתבשר כי חברו הטוב עמית גבאי נרצח. בפוסט פרידה באינסטגרם כתב: "אתה המלאך ששמר עליי ואני יודע שתמשיך לשמור עליי לכל החיים"

"חזרתי": הסטורי הראשון של ליאם אור שהשתחרר אתמול משבי חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליאם אור בן ה-18 שוחרר משבי חמאס אחרי 54 יום לבני משפחתו וחבריו שהמתינו לו, אחת הבשורות הקשות שקיבל, הידיעה על מותו של חברו הטוב, עמית גבאי שנרצח בשבת השחורה.

בפוסט פרידה מצמרר כתב: "גבאי, אחי. מגיל 0 אנחנו שכנים, החברים הכי טובים. כל החיים ליווית אותי, מבית התינוקות לגן לבית ספר לתיכון ותמיד היינו אחים, אחים-אין מילה אחרת. גם שהיה קשה היינו תמיד בתחת אחד של השני, בטוב וברע עברנו הכל ביחד. אני בחיים לא אשכח מי אתה ומה היית בשבילי. את השאכטה הראשונה שלי שהייתה עם הפרטנר המושלם, את כל הטיולים לטבע והפקלים שהיינו עושים בלי סוף.

אני בבית, ער כבר 48 שעות חושב רק עלייך, אני יודע ששמרת עליי. אני חלמתי עלייך המון והזיכרונות נתנו לי כוח להמשיך להאמין. אתה המלאך ששמר עליי ואני יודע שתמשיך לשמור עליי לכל החיים. תודה לך עמית. אתה יחיד ומיוחד באמת. אתה קסום ומרגש אני אוהב אותך. צר לי עלייך אחי עמית אהבתך חשובה מאהבת נשים תמשיך לשמור עליי מלך הראפ של המזרח התיכון".

ליאם אור נפרד מחברו עמית גבאי ז"ל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ליאם אור נפרד מחברו עמית גבאי ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עדי, אימו של עמית גבאי כתבה: "ליאם אהוב שלנו, כשחזרת הלב שלי התחיל לפעום באם הראשונה מאותה השבת... אוהבים אותך כלכך ושמחים על חזרתך!!!! מחכה להיפגש ולחבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully