וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עוד שומעת באוזניי את השיחות איתם מאותו בוקר ארור": זיו וגלי ברמן מציינים יום הולדת בשבי

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 6:05

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים יציגו מיצג לכבוד יום הולדתם של התאומים שנחטפו משכונת "דור צעיר" בקיבוץ כפר עזה, ונמצאים 340 ימים בשבי חמאס. טליה, אמם של השניים, אמרה לוואלה: "שנה שלמה עברה"

עשרות אלפים בהפגנה לשחרור החטופים בתל אביב. 7 בספטמבר 2024/שלומי גבאי, אביחי חיים

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים יציינו היום (שלישי) בכיכר החטופים בתל אביב את יום הולדתם של זיו וגלי ברמן, שנחטפו ב-7 באוקטובר מקיבוץ כפר עזה, ונמצאים בשבי חמאס כבר 340 ימים. "שנה שלמה עברה, ואני עוד שומעת באוזניי את השיחות איתם מאותו בוקר ארור", אמרה לוואלה אמם טליה.

בחודש שעבר, מכבית, דודתם של זיו וגלי ברמן הגיעה למעגלי שיח במסגרת "אירוע אחדות" בכיכר החטופים על רקע פסגת המשא מתן, והיא מרגישה שכל קול משנה מול התנגדותם של חלק מחברי הממשלה.

"הקהל הזה בדרך כלל לא מגיע לעצרת בשבת בגלל השעה", הסבירה על האירוע, יוזמה של מועצת יש"ע וקיבוץ נחל עוז לציון ליל תשעה באב. "בעיניי רובם איתנו ומי שמגיע לפה החטופים חשובים לו", הדגישה, אך הוסיפה כי "אני חושבת שהשיח המקרב יכול לשנות דעות בחלק מהציבור שמתנגד, והוא משפיע על הפוליטיקאים שלו. צריך לשכנע את הלא משוכנעים".

זיו וגלי ברמן. באדיבות המשפחה
זיו וגלי ברמן/באדיבות המשפחה

"אנחנו מרגישים שהכול מאוד שברירי, במנעד קיצוני", שיתפה מכבית בחודש שעבר. "כל יום אתה יכול לקום להתנגשות חזיתית כזאת או אחרת, עם התכוננות למלחמה רב-זירתית. אנחנו מחכים בדריכות ליום חמישי, ועד אז זה נצח. קיבלנו בסוף השבוע את ההודעה מהמינהלת שהמתווכות הצהירו על פגישת פסגה ובינתיים הכול יכול לקרות. אנחנו מרגישים שיש חלון הזדמנויות לעסקה שתכלול את כולם. לא להשאיר אף אחד על אדמת עזה. את החיים והחללים. מבחינתנו אין מחיר".

לדבריה, "אנחנו כבר לא מדברים על השבה, אלא על הצלה, של גלי וזיו והאחרים", וציינה כי "זאת שאלה של חיים ומוות. אנחנו יודעים בידיים של מי הם נמצאים. התחושה היא שחלון ההזדמנויות עלול לא לחזור. אנחנו שומעים את שר הביטחון והמעורבים במשא ומתן ומבינים שיש הבשלה. אלה מונחים קשים, מעולם העסקים ולא בני האדם, אבל זאת המציאות".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
זיו וגלי ברמן. באדיבות המשפחה
זיו וגלי ברמן/באדיבות המשפחה

"אני יכולה רק לקוות שהם בני אנוש", הוסיפה. "אני רוצה להאמין שיש בהם מצפון וערכים, ערכים יהודיים. שברגע האמת ירימו את היד ולא יחרצו את גורל האהובים שלנו. גלי וזיו נחטפו כאזרחים באכזריות ואנחנו יודעים שהתנאים שם קשים, שמענו באופן אישי עדויות. אנחנו נמצאים עם החטופים שעברו ויודעים מה הם עברו. מי יכול לשרוד את הגיהינום הזה? לא נתפס שהעסקה לא תצא לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully