וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון המורים: "אם היינו ממשיכים את השביתה, היינו סתם נכנסים עם הראש בקיר"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 10:43

רן ארז התראיין לרדיו 103FM, והגיב להחלטה הלילית הדרמטית להשהות את השביתה בתיכונים: "צריך לדעת מתי לעצור. לא הפסקנו את המאבק, אנחנו רק משנים צורה". בהמשך מתח ביקורת נגד שר האוצר סמוטריץ': "הוא החליט שהוא לא נותן שום דבר"

רן ארז מכריז: שום דבר לא ימנע את השביתה ביום ראשון/ארגון המורים

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, התראיין הבוקר (שני) לרדיו 103FM, והתייחס להודעה הדרמטית שפרסם הארגון אמש, לפיה החליט להשהות את השביתה בתיכונים תוך המשך העיצומים. "היינו צריכים לעשות עוד שביתה כדי לסיים בצהריים?", התייחס לביקורת באשר לעיתוי ההודעה על השהיית השביתה. "אנחנו מנהלים מאבק מול משרד האוצר והחינוך, ויש לנו שיקול דעת מתי להפסיק את השביתה ולגרום לכך שתלמידים יוכלו לחזור לבית הספר".

עוד הוסיף: "בכל מאבק יש עליות ומורדות, יש תמרון, לא תמיד שובתים עד שמקבלים, צריך לדעת מתי לעצור, מתי לשנות הילוך. לא פשוט לנהל מאבק כזה כשיש לך ממול משרד אוצר שלא רוצה לשלם שום דבר ממה שאנחנו צריכים, ועוד אומרים לך שבתקציב 2025 יקפיאו את השכר. לא השגנו שום דבר, הגענו למסקנה ששר האוצר הוא גם אמר את זה והתנהג בצורה כזאת, שהמורים ימשיכו לשבות כמה שאפשר עד שישברו את הידיים והרגליים ויפרקו את ארגון המורים. הוא החליט שהוא לא נותן שום דבר. אם היינו ממשיכים את השביתה, היינו נכנסים סתם עם הראש בקיר".

יו״ר ארגון המורים, רן ארז, 21 ביוני 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
"לא השגנו שום דבר". יו"ר ארגון המורים, רן ארז/פלאש 90, אבשלום ששוני

בהמשך פירט על המניעים לסים את השביתה: "אתם אומרים התקפלת, יש דברים שאתה לא יכול לספר, מה היו שיקולי הדעת. לא פשוט לקבל החלטות לא פופולריות אך בסופו של דבר צריך לקבל החלטה. זה למען המורים, התלמידים, וכדי לא לגרום נזק גדול למורים, שזה מה שמשרד האוצר תכנן. לעת עתה לא השגנו, ויכול להיות שלא לעולם חוסן. בינואר סמוטריץ' אמור להתחלף, לא בטוח שהממשלה תשרוד הרבה זמן כי הם צריכים להעביר תקציב. כאשר מזנבים בנו כל מיני ארגוני מקלדת שמנסים לפורר את השביתה, כשיש מורים שקשה להם ללא שכר, עשינו חשבון שעדיף לעצור ולא להיות חסרי אחריות, ובמצב שהמדינה נמצאת עדיף לעצור את השביתה לעת עתה. לא הפסקנו את המאבק, אנחנו רק משנים צורה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. נגה מלסה, לע״מ,
"הוא החליט שהוא לא נותן שום דבר". שר האוצר סמוטריץ'/נגה מלסה, לע״מ

"החרגנו את עוטף עזה, את היישובים בצפון ואת החינוך המיוחד", ביקש ארז להוסיף בסיום דבריו. "תושבי קריית שמונה ושלומי לא שם, אלא בתל אביב. חוזים אישיים לא יהיו, בשום פנים ואופן לא. הממשלה לא תשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully