וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מאמינים שחלף כבר עשור בלעדיו": עצרת לציון 10 שנים לחטיפת אברה מנגיסטו

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 11:40

באירוע בת"א השתתפו הוריו ואחיו של מניגסטו, ומשפחתם של החטופים החלל הדר גולדין והישאם א-סייד. ממטה משפחות החטופים נמסר כי "על אף הסבל המתמשך, משפחתו לא חדלה לפנות לממשלת ישראל, למנהיגי העולם ולגופים הומניטריים שיעשו הכל להביא לשחרורו משוביו האכזריים"

מטה משפחות החטופים ומשפחתו של אברה מנגיסטו קיימו הערב (ראשון) עצרת זעקה, לציון עשור מאז שנחטף לשבי חמאס - וטרם שוחרר. באירוע השתתפו הוריו ואחיו של מנגיסטו, ובנוסף גם אחיו של הדר גולדין - שנפל במלחמת צוק איתן ב-2014 וגופתו מוחזקת על ידי חמאס, ואביו של הישאם א-סייד, הנחטף ב-2015.

ממטה משפחות החטופים נמסר כי "אתמול, ה-07.09, מלאו 10 שנים בהם אברה מנגיסטו מוחזק בשבי האכזרי של החמאס. 10 שנים, 3650 ימים ו 3650 לילות. על אף הסבל המתמשך - משפחתו לא חדלה לפנות לממשלת ישראל, למנהיגי עולם ולגופים הומניטריים שיעשו הכל להביא לשחרורו משוביו האכזריים. היום, משפחתו תקיים עצרת גדולה בכיכר החטופים בהשתתפות בני המשפחה, חברים ומשפחות החטופים שהצטרפו בשנה האחרונה למשפחת הכאב - משפחת החטופים".

אביו ואחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בשבי חמאס כבר עשר שנים  במפגש עם משפחתה של היימנוט הילדה הנעדרת בכיכר החטופים 22 באוגוסט 2024. ניב אהרונסון
"אתמול מלאו 10 שנים בהם אברה מנגיסטו מוחזק בשבי האכזרי של החמאס". אביו ואחיו של אברה מניגסטו/ניב אהרונסון

אתמול ציינה משפחתו של מנגיסטו עשור לשבי שלו בידי החמאס. "מדובר באוזלת יד. מבחינתנו, כל יום שאברה לא איתנו זה יום עצוב וכואב. אנחנו לא מאמינים שחלף כבר עשור בלעדיו", אמר אילן מנגיסטו, אחיו, לוואלה.

"לצערי, במבחן התוצאה, המדינה הפקירה את אברה. הגיע הזמן, לאחר שנים של אוזלת יד ואדישות של מקבלי החלטות, להחזיר את אחי הביתה. הגיע זמן שיתייחסו לאברה כמו לבן אדם", הוסיף. "אנחנו שמחים על כל חטוף שחוזר לביתו. יחד עם זאת, אברה נמק בשבי כבר עשור. לתחושתנו, כל מנהלי המשא ומתן מבינים שעשור בשבי זה בלתי נסבל. חייבים לשים לזה סוף. אני קורא לכולם, ימין ושמאל, להגיע לעצרת שתהיה היום בכיכר החטופים, לעמוד לצידנו ולדרוש את שיחרורו של אברה, יחד עם שאר החטופים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully