וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהי זכרה מהפכה של צדק, מוסר וחמלה": הכלבה של כרמל גת נפרדת

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 10:39

אמש, הובאה זואי למחאת הענק בתל אביב, שבוע לאחר החזרת גופתה של כרמל מהרצועה. "השבוע קברתי את אמא שלי בגלל ראש ממשלה אכזר וממשלה רעה", נכתב על השלט שהוצב לצדה

צה"ל חילץ גופות של 6 חטופים מרצועת עזה/דובר צה"ל

כלבתה של כרמל גת, שגופתה חולצה לפני כשבוע מרצועת עזה, הובאה אמש (שבת) למחאת הענק בתל אביב.

"השבוע קברתי את אמא שלי", נכתב על השלט שהוצב לצידה. "בגלל ראש ממשלה אכזר וממשלה רעה. יהי זכרה מהפכה של צדק, מוסר וחמלה. אשמח לליטוף מנחם בהסכמה".

הכלבה של כרמל גת. bringcarmelback, אתר רשמי
הכלבה של כרמל גת/אתר רשמי, bringcarmelback
כרמל גת. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
כרמל גת/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

עשרות אלפי מפגינים מחו אמש בעצרת המרכזית של משפחות החטופים בשער בגין בתל אביב. "לפני שבוע הייתה דפיקה בדלת. במקום כרמל נכנס קצין", נאמה בעצרת בת דודתה של כרמל גת, שי דיקמן. "גילינו את האמת הבלתי נתפסת: היא החזיקה מעמד, עד שזה כבר לא היה תלוי בה. ביום חמישי כרמל עדיין הייתה בחיים. חברי הקבינט בחרו ביודעין לוותר על חייה. סמוטריץ' - טרפדת עסקה, הרגת אותה, רגב - טרפדת עסקה, הרגת לי אותה. דרמר, לוין, כץ, דיכטר - טרפדתם עסקה - הרגתם אותה. ראש הממשלה שלי, בנימין נתניהו. טרפדת עסקה. הרגת אותה". גם הקהל קרא וחזר יחד איתה: "טרפדתם עסקה, הרגתם אותה".

"אזרחי ישראל", המשיכה דיקמן, "ראש הממשלה אומר לכם - אם תיקלעו לצרה, מדינת ישראל מוותרת עליכם. אם הילד שהשכבתם לישון לפני שבאתם ייחטף הלילה ממיטתו, אף אחד לא יבוא להחזיר אותו. מדינת ישראל תשאיר אותו מאחור, בידי המחבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully