וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בברזיל: ראש העיר צולם מקיים יחסי מין עם שתי נשים

9.9.2024 / 0:10

ראש עירייה ברזילאי בן 62 תועד ככל הנראה בסרטון סקס שעל פי המשטרה צולם בחשאי ומרעיד עיירה שלמה

ראש עירייה בן 62 נקלע לשערוריית סקס לאחר שצולם לכאורה בזמן שהוא מקיים יחסי מין עם שתי נשים. התקשורת בברזיל מדווחת שבקלטת סקס שאורכה שבע דקות ו-11 שניות נראות שתי נשים ואדם הדומה לקרלוס אלברטו לרייה, ראש עיריית מינוקה שבמדינת המחוז גויאס בברזיל, עיר עם אוכלוסייה של כ-29,000 תושבים.

משטרת גויאס ניתחה את הצילומים לאחר שחבר מועצה ויריבו של לרייה בבחירות דיווח עליהם. לדבריהם, הגבר בסרטון נראה מלוטף על ידי שתי הנשים הערומות "עד שמתחילה פעילות מינית עם האישה מימין, ולאחר מכן עם האישה השנייה, שנשכבה בתחילה על המיטה".

בצילומים "לא נראה שנעשתה פעולת עריכה מורגשת" על פי הדו"ח המשטרתי שפרסם ב-28 באוגוסט. בדו"ח שפורסם באתר החדשות המקומי Manaus Time נכתב: "הניתוח של התמונות לא הראה שום עריכה מורגשת. הסרטון הציג רצף הגיוני, ללא סימני חיתוך, תוספות, שינויי צבע או חוסר עקביות גיאומטרית הכוללים צללים, מקורות אור, עצמים והשתקפויות שלהם, בנוסף לרצף ההגיוני של האירועים. הניתוח גם לא העלה חיתוכים או הפרעות בדיבור או באודיו ברקע, בנוסף להצגת סנכרון מושלם עם האירועים הנצפים בסרטון".

עוד פוליטיקאים שהסתבכו
סרטון סקס של פוליטיקאית שמבקשת קולות אחרי "הרבה אורגזמות" דלף לרשת

הפוליטיקאי שפרסם סרטון סקס שלו כדי לעודד אנשים להצביע לו

על פי ההערכות, הצילומים תועדו בטלפון נייד ש"הוצב מתחת לשולחן, מזנון או שידת מגירות", מה שמרמז כי ראש העיר ככל הנראה לא היה מודע לכך שהוא מצולם ולא ברור היכן או מתי תועדו הצילומים.

לריה בן ה-62, שלא ברור האם הוא נשוי, מתמודד כעת לבחירה מחדש לתפקיד ראש העיר כמועמד המפלגה הסוציאל-דמוקרטית הברזילאית. הוא שימש בעבר בשלל תפקידים ציבוריים, ביניהם חבר פרלמנט. עד כה, לריה ויועציו לא פרסמו שום הצהרה רשמית לגבי הפרשה,אך השפעתה על מערכת הבחירות כבר מורגשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האופוזיציה המקומית בראשות רוג'ר סיברה השתמשה בסרטון כדי להטיל ספק בערכי המוסר של ראש העיר והנושא אף הועלה על ידי סיברה במהלך עימות בין השניים. לרייה הגיבה בכעס, התגונן ואמר שהחשיפה לא צריכה להיות מוקד הדיון. "מה שאתה עשה לי זו בושה. לא מתנהגים ככה לבני אדם", אמר לרייה לפני שביקש שהדיון יחזור לנושאים כמו בריאות, תחבורה וחינוך, מבלי להיכנס לפרטים על תוכן הסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully