וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון סקס של פוליטיקאית שמבקשת קולות אחרי "הרבה אורגזמות" דלף לרשת

29.9.2023 / 4:12

קטלינה ג'ראמילו צילמה סרטון אינטימי במיטה עם בן הזוג שלה בעירום בו ביקשה מהאזרחים לא לשכוח להגיע להצביע. היא משום מה שלחה את הסרטון הזה לצוות הקמפיין שלה שפרסם אותו, למרות שלטענתה היא לא התכוונה שהסרטון הזה יופץ

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פוליטיקאית קולומביאנית חשופת חזה תיעדה את עצמה במיטה עם גבר כשהיא מתחננת להצבעות אחרי לילה של "אורגזמות רבות"/תיעוד מרשתות חברתיות ע"פ סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פוליטיקאית קולומביאנית נותרה מזועזעת וזועמת לאחר שמישהו הדליף לרשת סרטון פרטי שלה בו היא נראית חשופת חזה במיטה עם החבר שלה, לאחר קיום יחסי מין, כשהיא מבקשת את קולות המצביעים.

בתקשורת המקומית דווח שקטלינה ג'ראמילו, שמתמודדת לראושנה בחייה בבחירות שיתקיימו ב-29 באוקטובר על מושב באסיפה במחוז אנטיוקיה, בחרה לחגוג את ליל הירח הכחול ב-31 באוגוסט בצורה אינטימית עם בן זוגה. משום מה היא צילמה את עצמה לאחר מכן כשהיא ערומה ופונה לבוחרים. "שלום, היום המועמדת שלכם לאסיפה מטעם המפלגה הירוקה, מספר 74 בקלפי, התעוררה מאושרת מאוד. באהבה. היא התעוררה לאורגזמות רבות", אמרה ג'ראמילי, ילידת מדיין בת 44 ואמר לילדה, כשהיא מתייחסת לעצמה בגוף שלישי, "היא בילתה ליל ירח מלא מרהיב, ומבקשת שהאסיפה הזו תהיה המציאות עבור הנשים ועבור האיכרים. אז אל תשכחו - הצביעו לאסיפה למפלגת הירוקים, זו עם החמנייה, מספר 74. להתראות".

פוליטיקאית תיעדה את עצמה במיטה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פוליטיקאית תיעדה את עצמה במיטה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היא סיימה את ההקלטה כשהיא והחבר שלה צוחקים - ואז שלחה את הסרטון (שהפך מאז לוויראלי) לצוות הקמפיין שלה באמצעות צ'אט קבוצתי בוואטסאפ ב-1 בספטמבר. לא ידוע מי אחראי להדלפה, אבל הסרטון האינטימי הפך לנחלת הכלל.

עוד פוליטיקאים בשערורייות מין
הפוליטיקאית שידרה אקטים מיניים בוטים עם בעלה - תמורת תשלום

הפוליטיקאי שפרסם סרטון סקס שלו כדי לעודד אנשים להצביע לו

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
קטלינה ג'ראמינו. מתוך פייסבוק, צילום מסך
קטאלינה עם סמל המפלגה שלה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לאחר שהסרטון דלף לרשת והפך לשיחת היום בקולומביה, המועמדת פנתה לפייסבוק כדי להביע את דאגותיה ."בתוך הקמפיין אנחנו הולכים לעשות את כל החקירות ואת כל ההליכים הדרושים כדי לגלות מה קרה ואני מבקשת מכל המצביעים והעוקבים שלי הרבה הבנה למצב הזה שאני הקורבן שלו", כתבה.

@pulzocolombia Catalina Jaramillo dice que el video íntimo donde invita a que voten por ella a la Asamblea de Antioquia fue filtrado. #antioquia #catalinajaramillo #fyp ♬ News ... News style BGM(1148093) - MASK G

בראיון לפורטל החדשות El Colombia טענה ג'ראמילו שהסרטון פורסם ללא רשותה אך סרבה להגיד שהיא מתחרטת על הקלטתו. "זה מצחיק אותי, כי יש אנשים מאוד מוסריים שמבקרים אותי", היא אמרה בראיון ל- Blue Radio, "אבל אני לא מראה שום חלק אינטימי ואני גם לא מדבר בצורה וולגרית. אורגזמות הן חלק מהמיניות ומהזכויות שיש לנשים ולגברים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully