וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבי"ס במרכז הארץ: עובד ניקיון נעצר בחשד למעשה מגונה בבת 14

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:51

מחקירה ראשונית של המקרה עלה כי החשוד, תושב יהודה ושומרון בן 29, נכנס לכיתה בה שהתה הקורבן לבדה בבית ספר בפתח תקווה. אז, התקרב אליה וביצע בה את המעשה. עם הגעת הכוחות למקום הוא נעצר, כשמחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו

בווידאו: כך אותר המורה מב״ש החשוד בביצוע מעשים מגונים בבן 13/מערכת וואלה!

עובד ניקיון בבית ספר בפתח תקווה נעצר היום (שלישי) בחשד לביצוע מעשה מגונה בתלמידה בת 14.

מחקירה ראשונית של המקרה עלה כי החשוד, בן 29 מג'ת שביהודה ושומרון, נכנס לכיתה בה שהתה הקורבן לבדה. אז, התקרב אליה וביצע בה את המעשה. עם הגעת הכוחות למקום הוא נעצר, כשמחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עובד ניקיון נעצר בחשד למעשה מגונה בתלמידה בת 14/פלאש 90, חיים גולדברג

בחודש מאי האחרון, הואשם תושב פתח תקווה בן 27 במעשה מגונה, גרימת חבלה והתחזות לעובד ציבור. מחומר החקירה עלה כי הנאשם, שעבד כסייר ביטחון בחברת אבטחה, זיהה את הקורבן בעודה מניחה את בנה הפעוט בעגלה ברחוב. בעודו עונד תג משטרה מזוייף על מעילו, הזדהה בפניה כשוטר, שכנע אותה לעלות לדירתה תוך מצג שווא ואיים שיפנה לרווחה ויגיד שהוא ראה אותה מטיחה את בנה בחוזקה אם לא תיעתר לבקשתו.

כשהשניים הגיעו לדירתה של הקורבן, הוא אמר לה כי, בהתאם לנהלים, עליו לבדוק סימני אלימות על גופה, ובאותה "בדיקה" שערך הוא ביצע בה מעשים מגונים. בכתב האישום נכתב כי היא, "חשה מצוקה ולא ידעה כיצד לנהוג מאחר שחשבה כי הנאשם הינו אדם בעל סמכות". לאחר אותן פגיעות מיניות, בעלה של הקורבן נכנס לדירה יחד עם ילדיהם הנוספים והאמין גם כן כי הנאשם הוא שוטר אמיתי. הנאשם טען בפניו שבדק רק את זרועותיה של אשתו על מנת לזהות סימני אלימות ככל שקיימים, ואף ביקש לבדוק גם אותו. הבעל האמין למצג השווא והשניים נפרדו לשלום.

מיד לאחר שהנאשם עזב את הדירה, הנפגעת סיפרה לבעלה על הפגיעות המיניות שאותו אדם ביצע בה, הבעל פתח בריצה אחר הנאשם שבדיוק ירד מהדירה. מחוץ לדירה, הבעל ביקש מהמתחזה להזדהות בפניו ולהציג בפניו תעודת שוטר. הנאשם בתגובה עלה במהרה על אופנוע שהיה ברשותו ונמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully