וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך מרמה ואיומים: תושב פתח תקווה התחזה לשוטר, וביצע מעשים מגונים באם

עודכן לאחרונה: 14.5.2024 / 17:13

בעודו עונד תג משטרתי מזויף, הנאשם שכנע את הקורבן לעלות לדירתה כשהוא מאיים שידווח לרווחה על כך שהיא נוהגת באלימות בבנה הפעוט. בדירה הוא ביצע בה "בדיקה לסימני אלימות", אז ביצע בה מעשה מגונה. כשבעלה של הקורבן ביקש שיזדהה, הוא נמלט

בווידאו: 7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו/יואב איתיאל

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד תושב פתח תקווה, בן 27, בגין ביצוע מעשה מגונה, גרימת חבלה והתחזות לעובד ציבור. מחומר החקירה עלה כי הנאשם, שעובד כסייר ביטחון בחברת אבטחה ומתנייד באמצעות אופנוע, ביצע את המעשה בקורבן לפני כחודש. הנאשם זיהה את הקורבן בעודה מניחה את בנה הפעוט בעגלה ברחוב. בעודו עונד תג משטרה מזוייף על מעילו, הנאשם הזדהה בפניה כשוטר, שכנע אותה לעלות לדירתה תוך מצג שווא ואיים שיפנה לרווחה ויגיד שהוא ראה אותה מטיחה את בנה בחוזקה, אם לא תיעתר לבקשתו.

כשהשניים הגיעו לדירתה של הקורבן, הוא אמר לה כי, בהתאם לנהלים, עליו לבדוק סימני אלימות על גופה, ובאותה "בדיקה" שערך הוא ביצע בה מעשים מגונים. בכתב האישום נכתב כי היא, "חשה מצוקה ולא ידעה כיצד לנהוג מאחר שחשבה כי הנאשם הינו אדם בעל סמכות". לאחר אותן פגיעות מיניות, בעלה של הבחורה נכנס לדירה יחד עם ילדיהם הנוספים והאמין גם כן כי הנאשם הוא שוטר אמיתי. הנאשם טען בפניו שבדק רק את זרועותיה של אשתו על מנת לזהות סימני אלימות ככל שקיימים, ואף ביקש לבדוק גם אותו. הבעל האמין למצג השווא והשניים נפרדו לשלום.

מעצרים שביצע כוח משימה משטרתי בחמארות בדרום תל אביב. דוברות משטרת ישראל
גם בעלה של הקורבן האמין תחילה שמדובר עם שוטר אמיתי. שוטרים/דוברות משטרת ישראל

מיד לאחר שהנאשם עזב את הדירה, הנפגעת סיפרה לבעלה על הפגיעות המיניות שאותו אדם ביצע בה, הבעל פתח בריצה אחר הנאשם שבדיוק ירד מהדירה. מחוץ לדירה, הבעל ביקש מהמתחזה להזדהות בפניו ולהציג בפניו תעודת שוטר. הנאשם בתגובה עלה במהרה על אופנוע שהיה ברשותו ונמלט מהמקום תוך שהוא מזיז באגרסיביות את הבעל ופוצע אותו בידו.

במהלך חקירתו, הנאשם אישר את התרחשות האירוע, אך טען כי ציין בפני הנפגעת כי הוא אינו שוטר בעל סמכות. למרות זאת, הוא כן הודה שעל מדיו היה תג זיהוי עם הכיתוב "משטרת ישראל". כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, מייחס לו עבירות של בעבירות של מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מהות המעשה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והתחזות לעובד ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully