וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 89 שרדה 5 ימים לבדה בהרי האלפים לאחר שהתיידדה עם שועל

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 1:53

ג'וזפינה ברדלי נעלמה בזמן שליקטה פטריות באלפים האיטלקיים, אך היא הצליחה לשרוד באורח פלא נפילה מגובה 6 מטרים, צלעות שבורות וריאה מחוררת - על ידי שתייה של מי גשמים ושיחות עם שועל

החיפושים אחרי בת ה-89 שהלכה לאיבוד באלפים האיטלקיים/vigilidelfuoco

סבתא איטלקייה שרדה חמישה ימים לאחר שנפלה לנקיק נחל והלכה לאיבוד בהרי האלפים - בזכות שתיית מי גשם והתיידדות עם שועל. בתקשורת המקומית דווח שג'וזפינה ברדלי, בת 89, נעלמה בזמן שליקטה פטריות עם בנה סרג'יו בהרים ליד ביתה בכפר מונטרקיו שבנפת וארזה האיטלקית, על הגבול עם שוויץ, ב-21 באוגוסט.

היא נותרה מבולבלת ומסוחררת, לאחר שנפלה 6 מטרים לתוך נקיק מכוסה שרכים, שברה שתי צלעות וחוררה ריאה. בנה התקשר לשירותי החירום ששלחו צוותי חילוץ, רחפנים ואפילו מסוקים שהצליחו לאתר את הקשישה ביער סמוך לגבול שוויץ ארבעה ימים לאחר מכן.

בנה השני, רוברטו, סיפר לעיתון "קוריירה דלה סרה" כיצד אמו הצליחה לשרוד: "היא שתתה מי גשמים שמצאה בשלוליות. בלילה היא ישנה מתחת לעצים, השתמשה בצמחייה כדי להתכסות. שועל ניגש אליה כמה פעמים ורחרח אותה מתוך סקרנות. הם בעצם הפכו לחברים'.

הוא אמר שג'וזפינה דיברה עם השועל ואמרה לו: 'אל תעשה לי כלום. אני בסדר, אני שלווה, וכל ערב היא דיקלמה את תפילת המחרוזת הקתולית. היא ידעה שכל יום יכול להיות האחרון שלה," הוסיף רוברטו על הדרך בה אמו שרדה ביער.

הוא גם סיפר כי פרץ בבכי כשהתבשר שאימו נמצאה בחיים, והוסיף: "השמחה הייתה עצומה". הוא אמר שאמו, שאושפזה בבית החולים לאחר שחולצה כעת "בריאה למדי".

"המדרון אליו נפלה היה עמוק פי שלושה משישה מטרים. היא יכלה להפגע בצורה ממש קשה"אמר רוברטו שסיכם: "זה פשוט נס וזהו".

עוד אנשים ששרדו בתנאים קשים
האיש ששרד 438 ימים בלב ים כשהוא ניזון מצבים ודם ציפורים - ולא מאמינים לו

אדם שאבד ביערות אורגון שרד 17 ימים מאכילת חרקים ושתיית שתן

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הכבאי סילביו ריזלי, שתיאם את צוותי החיפוש, אמר לתקשורת המקומית: "היא הייתה מוסתרת בנקיק עמוק, מלא בצמחייה גבוהה. היא לא יכלה לראות אותנו ואנחנו לא יכולנו לראות אותה. פריצת הדרך הגיעה ביום ראשון בבוקר, כשהצוותים כבר שקלו לוותר על החיפוש. לאחר שמצאו אותה, אנשיי דיווחו שגב' ברדלי הייתה עייפה אך צלולה לחלוטין. אלו היו חדשות נהדרות ומפתיעות שאדם בגילה יכול לשרוד בתנאים כאלה".

הוא אמר שהיא הכיחה שרוחה לא נשברה גם לאחר החוויה הקשה שעברה והגיבה בהומור כשפרמדיק ניסה לשים עליה סד צוואר ואמרה לו: "עכשיו אתה מנסה להרוג אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully