וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיממה לאחר חילוץ גופתם: החטופים אלכס, עדן, אורי ואלמוג מובאים למנוחות

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 19:12

המונים מלווים לקבורה את המנוחים כיממה לאחר חילוץ גופתם, ימים ספורים בלבד לאחר הירצחם באכזריות בשבי. הרב הראשי לשעבר יצחק יוסף בהלוויתו של אורי דנינו: "יש לעשות הכל כדי לשחרר את היתר, הכל זה גם לשחרר אלפי מחבלים עם דם על הידיים"

הלווית החטופים שגופתם חולצה משבי חמאס/12 אבי רוקח, 13 I24

המונים מלווים לקבורה הערב (ראשון) החטופים אלכס לובנוב, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי ואורי דנינו. זאת, כיממה לאחר חילוץ גופתם, יחד עם גופות החטופים כרמל גת והרש גולדברג-פולין, ימים ספורים בלבד לאחר הירצחם באכזריות בשבי.

הרב הראשי לשעבר יצחק יוסף ספד לאורי דנינו בהלוויתו: "צריכים לעשות הכל כדי לשחרר את יתר החטופים. הכל זה גם לשחרר מאות ואלפי מחבלים עם דם על הידיים. לפי ההלכה היהודית, צריך לשחרר אותם כדי להחזיר את מי שנשאר. לא זכינו שהוא חזר אלינו חי. כמה פעלנו, עשינו וכמה דיברנו אבל אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים והכל נקבע מלמעלה בידי הקדוש ברוך הוא".

אמה של עדן ירושלמי ז"ל שגופתה חולצה משבי חמאס.1 בספטמבר 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
אמה של עדן ירושלמי ז"ל שגופתה חולצה משבי חמאס.1 בספטמבר 2024/אתר רשמי, ללא קרדיט
אביו של אלמוג סרוסי  ז"ל שגופתו  חולצה משבי חמאס.1 בספטמבר 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
אביו של אלמוג סרוסי ז"ל שגופתו חולצה משבי חמאס.1 בספטמבר 2024/אתר רשמי, ללא קרדיט

אלכס צובנוב בן ה-33 מובא למנוחות בבית העלמין גבעת ציון באשקלון. בעדויות שנמסרו על אירועי 7 באוקטובר, התברר כי אלכס חילץ אנשים ממסיבת הנובה, ואלו הצליחו להינצל.

מיכל לובנוב, אלמנתו של אלכס, ספדה לו: "במשך 11 חודשים קיוותי. אמרתי לכולם שאתה חוזר, שלחת לי אותות וסימנים, בבקשה תקפוץ מאיפשהו ותגיד שעבדת עליי".

"סליחה שלא הצלחתי להחזיר אותך. אני נשבעת לך שרצית להזדקן איתך. תשמור על ההורים, על אחיך, השארת פה המונים שאוהבים אותך".

אחיו אנטון אמר: "גדלת עם חיוך רחב על הפנים שלך. תמיד שידרת את האופטימיות, תמיד הייתה בן אדם היחידי שיכולתי להתייעץ איתו. עכשיו אחרי 330 יום. אני רואה אותך פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully