וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בהצהרה מוקלטת, אחרי איתור גופות החטופים: "מי שרצח לא רוצה עסקה"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 11:57

לאחר איתור ששת גופות החטופים שהוחזקו בשבי חמאס, הירש גולדברג-פולין, אורי דנינו, עדן ירושלמי, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי וכרמל גת, פרסם ראש הממשלה הצהרה לתקשורת - שהוקלטה מראש. "אני אומר למחבלים שרצחו את חטופינו - דמכם בראשכם. אנחנו נרדוף אתכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה"/רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (ראשון) הצהרה מוקלטת ובה התייחס לאיתור 6 גופות החטופים הישראלים בשבי חמאס ברצועת עזה. "אנחנו ביום קשה. לב העם כולו נקרע. יחד עם כל אזרחי ישראל, הזדעזעתי עד עמקי נשמתי מהרצח הנורא בדם קר של שישה מחטופינו: כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורב-סמל ראשון אורי דנינו. ה' ייקום דמם. יחד עם העם כולו, רעייתי ואני משתתפים ביגון הכבד של המשפחות. כולנו מתאבלים יחד עימן".

עוד הוסיף נתניהו: "אני מבקש להביע הערכה עמוקה לכוחותינו, לחיילי צה"ל ולוחמי השב"כ האמיצים, שמסכנים את חייהם למען השבת בנינו ובנותינו. אני אומר למחבלי החמאס שרצחו את חטופינו ואני אומר למנהיגיהם - דמכם בראשכם. לא ננוח ולא נשקוט. אנחנו נרדוף אתכם, אנחנו נשיג אתכם ואנחנו נבוא אתכם חשבון. אנחנו נלחמים בכל החזיתות באויב אכזר שרוצה לרצוח את כולנו. רק הבוקר הוא רצח שלושה שוטרים בחברון. רעייתי ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחותיהם. ראינו את האכזריות הבלתי-נתפסת של רוצחי החמאס בשבעה באוקטובר, וראינו אותה שוב במנהרות מתחת לרפיח. העובדה שחמאס ממשיך לבצע זוועות כמו אלה שביצע בשבעה באוקטובר, מחייבת אותנו לעשות הכל כדי שהוא לא יוכל לבצע את הזוועות הללו שוב".

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר איתור 6 גופות החטופים. רועי אברהם, לשכת העיתונות הממשלתית
"מחויב להמשיך לחתור לעסקה שתחזיר את כל חטופינו". ראש הממשלה בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, רועי אברהם

לדבריו, "המאמצים שלנו לשחרר את חטופינו נמשכים כל העת. מאז חודש דצמבר חמאס מסרב לנהל משא-ומתן אמיתי. לפני שלושה חודשים, ב-27 במאי, ישראל הסכימה לעסקת שחרור חטופים בגיבוי מלא של ארצות-הברית. החמאס סרב. גם אחרי שארצות-הברית עדכנה את מתווה העסקה ב-16 באוגוסט - אנחנו הסכמנו, והחמאס שוב סרב. בימים אלה, בשעה שישראל מנהלת משא-ומתן אינטנסיבי מול המתווכות במאמץ עליון להגיע לעסקה, החמאס ממשיך לסרב בתוקף לכל הצעה. חמור מכך, באותו זמן ממש הוא רצח שישה מחטופינו. מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה. אנחנו מצידנו לא נרפה. ממשלת ישראל מחויבת, ואני מחויב באופן אישי, להמשיך לחתור לעסקה שתחזיר את כל חטופינו ותבטיח את ביטחוננו ואת קיומנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת
החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה. ללא, עיבוד תמונה
כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה/עיבוד תמונה, ללא

מטה משפחות החטופים הגיב לדבריו של ראש הממשלה: "די להאשים את כולם. קח אחריות על מחדליך. קח אחריות על הטרפוד. קח אחריות על ההפקרה. קח אחריות על החטופים שנרצחו בשבי. אתה ראש הממשלה, האחריות להחזיר את החטופים היא שלך. הספינים על פילדלפי הם שלך. ההחלטה להתעלם מעמדת מערכת הביטחון כולה: צה"ל, שב"כ ומוסד היא שלך. טול קורה מבין עיניך, חמאס הוא לא האחראי היחיד לטרפוד העסקה. אנחנו לא מצפים מהטרוריסט סינוואר לרצות להשיב את החטופים, אנחנו מצפים מראש ממשלת ישראל לעשות הכל על מנת להשיב את החטופים והחטופות הביתה.

"זה לא מספיק להגיד לחמאס שדמם בראשם, יותר חשוב להציל את דם האחים שלנו ולהחזיר אותם הביתה. את דם מחבלי החמאס הרוצחים נגבה ותגיע גם העת לפעולות תגמול. אם ויתרת על 101 חטופים וחטופות, תפעל כמו מנהיג אמיתי ואמיץ ותודיע שוויתרת עליהם. תפסיק להתחבא מאחורי ספינים והאשמות של ארגון טרור. אנחנו המשפחות שלהם. אנחנו האחים שלהם. אנחנו עם ישראל- אנחנו לא נשאיר אף אחד מאחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully