וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של אורי דנינו: "רצינו להיאחז בתקווה, לא ציפינו לסוף כזה"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 8:55

כבר אתמול בערב הגיעו לליאל אברהם, בת זוגו של אורי דנינו שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר, השמועות הנוראות. כמה שעות לאחר מכן הן התבררו כנכונות. "הכניסו אותנו לגיהינום", היא אומרת בראיון ל-103FM, "עד לא מזמן הוא היה חי. אנחנו המומים ושבורי לב"

דובר צה"ל דניאל הגרי בהצהרה מיוחדת על חילוץ החטוף פרחאן אל-קאדי/דובר צה"ל

אתמול בערב, כשהשמועות על החטופים שחולצו וזהותם התפשטו ברשת, התפללה ליאל אברהם כל העת לגלות שהן שגויות. אבל הבוקר (ראשון) נודע רשמית: בן זוגה אורי דנינו, שנחטף ב-7 באוקטובר, נרצח בעזה, וגופתו חולצה לצד גופותיהם של חמישה חטופים נוספים.

"התחלנו לקבל הודעות כמו כל המדינה בטלגרם מ-20:00 בערב", אמרה היום ליאל בראיון ל-103FM, "את ההודעה הרשמית קיבלנו רק אחרי שמונה שעות, ב־4:00 בבוקר בדיוק. רק אז היה זיהוי רשמי והודיעו לנו. זה נורא, כי אתה רוצה להיאחז בתקווה, וכופים עליך בשורה לפני שהיא רשמית".

אורי דנינו ובת זוגו ליאל אברהם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"היה פייטר, בן הזוג הכי טוב שאפשר לבקש". ליאל אברהם עם אורי דנינו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לדבריה, "הכניסו אותנו לגיהינום כבר בשמונה בערב. המתנו יחד, קיווינו, התפללנו, בשום תרחיש לא ציפינו לסוף כזה. אנחנו יודעים שאורי היה חי עד ממש לא מזמן, ממש לא מזמן. זה קרה ממש לאחרונה. נדרוש ונקבל תחקיר מלא ומפורט של הכל. כרגע אנחנו עוד המומים ושבורי לב מהבשורה. מדברים אלינו, ואני מרגישה כמו דמות בסרט".

במהלך הראיון סיפרה ליאל על בן זוגה ועל הדרך שבה הציל ב-7 באוקטובר מבלים ממסיבת הנובה לאחר מתקפת חמאס. "אורי שלי גיבור", אמרה, "הוא ברח מהמסיבה, יצא מהתופת, חזר כדי להציל אנשים נוספים ונחטף איתם. הוא שרד יותר מ־300 ימים בשבי כדי לחזור אחוז תקווה ואמונה, הוא הצטיין בכל דבר שהוא עושה. הוא היה פייטר, אח בכור לארבעה אחים שבורים, בן בכור להורים מרוסקים, בן הזוג הכי טוב שאפשר לדמיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully