וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בפחדנות: משפחות חטופים התכוונו להפגין - נתניהו ביטל את הביקור בבית הספר

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 8:00

ראש הממשלה היה אמור להגיע הבוקר לאירוע פתיחת שנת הלימודים בבית ספר יסודי בירושלים. על רקע ההודעה על רצח שישה חטופים בשבי, משפחות החטופים ופעילים תכננו להפגין מולו. אלא שכשנודע על ההפגנה המתוכננת - נתניהו מיהר לבטל את ביקורו

נתניהו בגבול הצפון: "השבת התושבים לביתם - יעד לאומי ראשון במעלה"/איתי בית-און/ לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה אמור להגיע הבוקר (ראשון) לאירוע פתיחת שנת הלימודים בבית הספר היסודי גוואטמלה בירושלים. את פניו של נתניהו היו אמורים לקבל משפחות חטופים ופעילים רבים, שהתכוונו להפגין מולו על רקע ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה חטופים בשבי. אלא שזמן קצר לאחר שנודע על ההפגנה המתוכננת - מיהר נתניהו לבטל את ביקורו.

רבבות בקפלן בקריאה לעסקה ובחירות עכשיו 31 באוגוסט 2024. אמיר גולדשטיין, אתר רשמי
רבבות מפגינים בקפלן בקריאה לעסקת חטופים ולבחירות, אמש/אתר רשמי, אמיר גולדשטיין
ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל, פלאש 90
ביטל את הביקור כשנודע על ההפגנה המתוכננת. ראש הממשלה בנימין נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

הבוקר נודע כי צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו לשטח ישראל. השישה נחטפו ב-7 באוקטובר, ונרצחו בידי מחבלי חמאס בעזה. גופותיהם אותרו כאמור במנהרה ברפיח, שמרחקה כק"מ מהמנהרה שבה אותר החטוף פרחאן אל-קאדי. לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית, צוות החטופים באגף כוח האדם, שאמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות.

סמוך להיוודע דבר מותם, דובר צה"ל דניאל הגרי מסר כי בצבא מעריכים שהשישה נרצחו באכזריות זמן קצר לפני שכוחות צה"ל הגיעו אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully